კვირის ყველაზე კითხვადი სტატიები
თვის ყველაზე კითხვადი სტატიები
შრიფტი
20:22 / 23-02-2016
"მამაკაცებს რა დაემართათ... მასობრივად გამოშტერდნენ თუ რა ხდება?" - ნათია წიწილაშვილი სტერეოტიპებზე
მომხიბვლელ მსახიობს -ნათია წიწილაშვილს, რომელიც ამჟამად გადაცემა "ქალთა სახეების" გადაღებებში აქტიურად მონაწილეობს, სქესთან დაკავშირებულ სტერეოტიპებზე ვესაუბრეთ.

-"გენდერული თანასწორობა" მესმის, როგორც ქალისა და მამაკაცის თანასწორუფლებიანობა, მაგრამ ამის მომხრე დიდად არ ვარ (იცინის).

-რატომ?
-მგონია, რომ რაღაც ასპექტებში, მამაკაცი დომინანტი უნდა იყოს. საერთოდ, ოჯახურ ურთიერთობაში კაცზე ბევრი რამ არის დამოკიდებული. როგორც ამბობენ, -კაცი ოჯახის თავი უნდა იყოს (იღიმის).
-მოდი, უფრო დავაკონკრეტოთ: საოჯახო საქმეები ცოლსა და ქმარს შორის როგორ უნდა განაწილდეს?
-ალბათ, ქალს დიასახლისობა ევალება, მაგრამ დამლაგებლის, მზარეულის, ძიძის ყოლის შესაძლებლობა თუ არის, რატომაც არ უნდა ჰყავდეს? თუმცა ალბათ, როგორც დედობრივი ინსტინქტი "დევს" ყველა ქალში, დაახლოებით ასევეა დიასახლისობაც... მამაკაცს რაც შეეხება, მასზე ბევრი რამეა დამოკიდებული, ის ოჯახის სახეს უნდა წარმოადგენდეს.

-ოჯახის სახეს მხოლოდ მამაკაცი უნდა წარმოადგენდეს?

-ცოლი უნდა ახერხებდეს იმას, რომ მამაკაცმა თავისი ოჯახი წარმოაჩინოს. როცა მამაკაცი ძლიერია, ჩემი აზრით, ეს ქალის დამსახურებაა.

-მატერიალურ სიძლიერეზე რას გვეტყვი -მამაკაცს უფრო მეტი შემოსავალი უნდა ჰქონდეს, ვიდრე ქალს?
-არა, არა, ამას აბსოლუტურად არ ვეთანხმები. არსებობენ მამაკაცები, რომლებიც ცოლის მაღალი შემოსავლისა თუ თანამდებობის გამო კომპლექსდებიან, ითრგუნებიან. ვფიქრობ, ასე არ უნდა ხდებოდეს. ქალმაც და კაცმაც ყველაფერი ერთად უნდა აკეთონ, რომ მყარი, შემდგარი ოჯახი ჰქონდეთ.

-საუბრის დასაწყისში აღნიშნე, გენდერული თანასწორობის მომხრე დიდად არ ვარო, მაგრამ კონკრეტულად, რას არ ეთანხმები, შენი საუბრისას არ გამოკვეთილა...

-ჰო, რაღაც საკითხებში გენდერული თანასწორობა აუცილებელია, რაღაც საკითხებში -არა (იცინის). ალბათ, ოჯახი მაინც მამაკაცზე უნდა იყოს აგებული. ქალზეც ბევრია დამოკიდებული, მაგრამ როცა მამაკაცი ოჯახის შესაქმნელად ნაბიჯს დგამს, მისთვის ეს დიდი პასუხისმგებლობაა. ოჯახის "შენახვა" ხომ მან უნდა ითავოს.

-როგორ ფიქრობ, შეიძლება, ქალსა და მამაკაცს შორის ურთიერთობის ინიციატორი ქალი იყოს?
-რომანტიკულ ურთიერთობაში პირველი ნაბიჯი მამაკაცმა უნდა გადადგას -მხოლოდ იმიტომ, რომ მამაკაცია (იღიმის). თუმცა, მე არ ვარ ის ტიპი, რომ ველოდო, ჩემი
რჩეული პირველ ნაბიჯს როდის გადმოდგამს. მაგალითად, თუ რაღაც წვრილმანზე ნაჩხუბრები ვიქნებით, შერიგების ინიციატივის გამოჩენა ჩემთვის პრობლემა არ არის, მაგრამ უკეთესი იქნება, რომ პირველი ნაბიჯი კაცმა გადმოდგას.

-შეძლებდი, დაოჯახების ინიციატორი ყოფილიყავი?
-ასეთ გადაწყვეტილებას წყვილები ერთად იღებენ. ოჯახის შექმნის სურვილი თუკი მამაკაცისგან არ "მოდის", თავად ინიციატივას ვერ გამოვიჩენ და ვერ ვეტყვი, -ცოლად წამიყვანე-მეთქი (იცინის). საერთოდ, ყველაზე კარგი, ჯანსაღი ვარიანტია, როცა წყვილი ურთიერთობის იმ ეტაპზეა, რომ უნებურად აცნობიერებს, ახალ საფეხურზე უნდა ავიდეს.

-ეთანხმები გავრცელებულ მოსაზრებას, თითქოს მამაკაცებს ქალებზე უკეთესი მეგობრობა შეუძლიათ? ... განაგრძეთ კითხვა
18:12 / 25-02-2016
hoi
0
კაცი წამყვანი და ძლიერი უნდა იყოს და ქალი მორჩილი და ნაზი... ჰოო,აი დაახლოებით ისეთი ნაზი... წადით ნახეთ საბერძნეთში, იტალიაში, ამერიკაში მომუშავე ქალები რა კუნთები აქვთ დაყენებული...
18:07 / 25-02-2016
hoi
0
ასეთ თემებზე საუბრისას სულ იმაზეა ლაპარაკი რომ ქალის მოვალეობაა სახლი ალაგოს და შვილები ზარდოს... კაცის მოვალეობაზე არაა საერთოდ ლაპარაკი, რომ ოჯახს უნდა ინახავდეს და "პასუხისმგებლობა" გააჩნდეს "ოჯახის" წინაშე...გაუშვებენ ცოლებს ევროპაში სხვის მოსამსახურედ, გულაობენ ცოლის გამოგზავნილი ფულით და მერე ვითომ "კაცობენ" სუფრაზე ბრტყელ-ბრტყელ სიტყვებს ისვრიან და თანასწორობა არ უნდათ?! მეცინება. უფრო მეტად ასეთ მეტიჩრებზე, ეს რომ არის: ეს არ არის გულახდილი, ვიღაცას უწევს ანგარიშს და ისე ამბობს
მსგავსი სიახლეები
"ბედნიერი ვარ, რომ ჩემი შვილის სახით მხარში კარგი ვაჟკაცი მიდგას.
ცხედარი რამდენიმე სოფლის მოშორებით იპოვეს
"მო­ძა­ლა­დე მა­მა­კაც­მა ად­ვო­კა­ტად ყო­ფი­ლი პო­ლი­ცი­ე­ლი აიყ­ვა­ნა, მან ყვე­ლა­ფე­რი გა­ა­კე­თა, დამ­ნა­შა­ვე რომ არ დას­ჯი­ლი­ყო"
"ჩემს გვერდით არის ერთადერთი და უკანასკნელი მამაკაცი"
მაშველების დროული რეაგირების შედეგად, მისი წყლიდან ამოყვანა დროულად მოხერხდა
კელი ბრუკის შიშველი მკერდი საზოგადოებამ 2011 წელს ფილმში "პირანია" იხილა
"ევროპის ტერიტორიაზე, მდინარეში არსებულ ერთადერთ კუნძულზე დავიბადე"
ამ კატეგორიის სხვა სიახლეები
21:57 / 22-08-2017  Image ლაგოდეხში ხანძარი გაჩნდა
ადგილზე მუშაობს ორი სახანძრო-სამაშველო ბრიგადა. ხანძარი უკვე ლოკალიზებულია
22:18 / 22-08-2017  Image გიორგი მღებრიშვილი - თურქული თვითმფრინავი ხანძრის სალიკვიდაციო სამუშაოებში ხვალიდან ჩაერთვება
"ეს ვერტმფრენი არის საკმაოდ დიდი. მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ვერტმფრენია МИ-26"
21:18 / 22-08-2017  Image მამუკა ხაზარაძე - "თიბისი ჯგუფი" დამწვარ 10 ჰექტარს სრულად აღადგენს
კომპანია "ბორჯომი" ამ ინიციატივას დღეს საღამოსვე შეურთდა
18:37 / 22-08-2017  Image "ჩემს შვილებს წლები არ უვლიათ სკოლაში, მაგრამ უმაღლესი ქულებით ჩააბარეს ეროვნული გამოცდები” - ერთი ქართველი დედის დამაფიქრებელი წერილი
"მათ დამიმსხვრიეს ყველა სტერეოტიპი"
13:16 / 22-08-2017  Image "ყველა მძღოლის საყურადღებოდ, ვისაც საჭე აქვს გადატანილი!!!" - ოთო ნემსაძე საკუთარმა მანქანამ "მოწამლა"
"ჩემი საყვარელი იაპონური მანქანა მწამლავდა CO-თი"
პოპულარული კომენტარები
დღის ვიდეო
PALITRATV.GE
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ინტერნეტკონფერენცია
კონტაქტი

პალიტრამედიის ცხელი ხაზი:

5 77 11 11 30

ელ. ფოსტა: info@ambebi.ge

მისამართი: თბილისი, იოსებიძის ქ.#49