gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება

 gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება

პრემიუმ ბრენდის დასახელების 4 000-ზე მეტი ნივთი ქართველ მყიდველს ელოდება. მომხმარებლის მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ასორტიმენტი მუდმივად იზრდება და მრავალფეროვანი ხდება. ეს ონლაინ მაღაზია gebuy.net-ია, რომელიც 1 წლის წინ შეიქმნა, თუმცა 2017 წლის დასაწყისში რებრენდინგი განიცადა და ახლა აქტიურად მუშაობს ევროპული პრემიუმ ბრენდების პროდუქციის საქართველოში ხელმისაწვდომობის ზრდაზე. სტარტაპის დამფუძნებლები ბიზნესის მასშტაბირებას და პირველ ეტაპზე, სომხეთის ან აზერბაიჯანის ბაზრებზე მუშაობის დაწყებასაც გეგმავენ.

"ჩვენი ონლაინ მაღაზია პროდუქციის დიდი მრავალფეროვნებით გამოირჩევა. თუმცა ვაგრძელებთ ასორტიმენტის გაფართოებას. ჩვენ ყოველდღიურად ვადევნებთ თვალყურს ბაზრის ნიშას, რათა შევინარჩუნოთ კონკურენტული ფასები. ჩვენთან შეძენის შემთხვევაში, კლიენტი დარწმუნებულია, რომ პროდუქტს სწრაფად, ყველანაირი დაბრკოლების გარეშე მიიღებს. ჩვენ ვაფასებთ ჩვენი, როგორც საიმედო მოვაჭრის რეპუტაციას და არასდროს ვუცრუებთ იმედებს ჩვენს კლიენტებს," - აღნიშნავს gebuy.net-ის მარკეტინგის მენეჯერი ილო ღლონტი.

მაღაზია აუთლეთზე მუშაობს, რადგან, როგორც ილო ღლონტი ამბობს, ქართველებისთვის ფასს დიდი მნიშვნელობა აქვს. თუმცა, ძალიან უყვართ პრემიუმ ბრენდები და სწორედ ამან განაპირობა ონლაინ მაღაზიის წარმატება. gebuy.net ბაზარზე პირველი კომპანია იყო, რომელმაც პირდაპირ დაიწყო ევროპული ბრენდების ქართველებისთვის მიწოდება ოპტიმალურ ფასად და კარგი პირობებით. გარკვეული პრობლემების გამო სტარტაპმა რამდენიმე თვის შემდეგ საქმიანობა შეაჩერა. 2017 წლიდან კი განახლებული შემართებით და ძლიერი მარკეტინგული კამპანიით განაახლა მუშაობა.

"ჩვენი მთავარი სირთულე ისაა, რომ ქართველი მომხმარებლები ონლაინ ვაჭრობას შეჩვეულები არ არიან და ნდობის ამაღლებაა საჭირო. ამისთვის ყველაფერს ვაკეთებთ. ვიღებთ განმარტებით ვიდეოებს, რომლებიც მალე გამოჩნდება ჩვენს საიტზე და დაინტერესებულ ადამიანებს შოპინგის ყველა დეტალის შესახებ მიაწვდის დაწვრილებით ინფორმაციას. მთავარ აქცენტს უსაფრთხოებაზე ვაკეთებთ. მომხმარებელს ნივთის მიღების 100 პროცენტიან გარანტიას ვაძლევთ," - განმარტავს ილო ღლონტი.

სტარტაპი ამჟამად "თიბისი ბანკის" პროექტ "სტარტაპერის" მონაწილეა, რაც მას სწორი მარკეტინგული და პიარ კამპანიის წარმოებაში ეხმარება. როგორც ილო ღლონტი აღნიშნავს, მათთვის, ისევე, როგორც სხვა პატარა ბიზნესებისთვის, მარკეტინგული კუთხით დახმარებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს.

"თიბისი ბანკთან" საქმიანობის თითქმის ყველა ეტაპზე ვთანამშომლობთ. უახლოეს მომავალში თიბისი ბანკის განვადების სერვისის დანერგვასაც ვგეგმვათ, რაც ჩვენი მომხმარებლებლებისთვის ონლაინ ვაჭრობის პროცესს უფრო მოსახერხებელს გახდის".

სტარტაპი სტაბილურად მზარდია ქართულ ბაზარზე. მომავალში კი დამფუძნებლები უცხოურ ბაზრებზე გასვლასაც გეგმავენ და პირველ ეტაპზე სომხეთს და აზერბაიჯანს განიხილავენ.

#სტარტაპერი #გვეამაყები

ფოტოები: Advan/ედვენი

ნანა მღებრიშვილი

AMBEBI.GE

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი