ინტერნეტკონფერენცია
ვერ მოიძებნა
შრიფტი
21:55 / 21-04-2017
რომელ პროდუქტში რამდენი კალორიაა - შეინახეთ ეს სია, ყოველდღიურად გამოგადგებათ
რაციონალურად კვებისთვის, უპირველეს ყოვლისა, აუცილებელია დაადგინოთ, რამდენი კალორია გჭირდებათ. ჭარბწონიანთა უმრავლესობისთვის ეს 2-დან 4 ათასამდე კილოკალორიაა, წონის დეფიციტის მქონეთათვის კი 10-15 ათასი კილოკალორია. ოპტიმალური რაოდენობის დასადგენად აუცილებელია გაითვალისწინოთ ძირითადი ცვლის რაოდენობა, რომელიც მოზრდილი ადამიანისთვის საშუალოდ 1500-2000 კილოკალორიას შეადგენს და შრომის პროცესში დახარჯული ენერგიის რაოდენობა.

მჯდომარე პროფესიებისთვის ეს ძირითადი ცვლის 26%-ია, მსუბუქი ფიზიკური დატვირთვით მომუშავეებისთვის (ლაბორანტები, მოლარეები, პროგრამისტები, ექიმები, მასწავლებლები) - 1000 კილოკალორია, ზომიერად მძიმე სამუშაოთი დაკავებულთათვის (მძღოლები, დაზგებსა და დანადგარებთან მომუშავეები) - 1500, მძიმე ფიზიკური დატვირთვით მომუშავეთათვის (სპორტსმენები, მეშახტეები, მძიმე
მრეწველობის თანამშრომლები) კი 2000-2500 კილოკალორია.

სადღეღამისო კალორაჟი, გარდა ძირითადი ცვლისა და სამსახურში დახარჯული ენერგიისა, ითვალისწინებს საკვების მოსანელებლად (300-400 კკალ) და დასვენების დროს (90-100 კკალ) დახარჯულ ენერგიას.

გთავაზობთ პროდუქტთა ენერგეტიკული ღირებულების ცხრილს, რათა თავად განსაზღვროთ თქვენი წონისთვის დღე-ღამეში მისაღებ კალორიათა ოპტიმალური რაოდენობა. ცხრილში მოყვანილია კილოკალორიების ოდენობა 100 გრამ პროდუქტში.

იხილეთ პროდუქტების კალორიულობის სრული სია mkurnali.ge-ზე
11:59 / 24-04-2017
22
1
გარტობასე ხარტ გაიარეტ ხალხსჰი რა მდცომარეობაა. რა გვესჰველება.
09:31 / 24-04-2017
gizo
1
კიდევ ერთი რამე გამკვირვებია. ქვეყნის მოსახლეობის აბსოლუტური უმრავლესობა შიმშილობს, სანაგვეებში ეძებს საკვებს, არ იცის რითი გამოკვებოს ოჯახი, თქვენ კი საკვების არჩევითობაზე საუბრობთ. კი, კი, თქვენ და ტელევიზიები, რომლებიც ყოველდღიურად ანალოგიურ გადაცემებს გვთავაზობენ სამზარეულობებიდან, უკვე შესული ხართ ევროპაში, მაგრამ ერთი ხალხსაც ჰკითხეთ.
მსგავსი სიახლეები
თუ თქვენს პატარას სუფებს ბულიონის კუბებით უმზადებთ, სასწრაფოდ შეწყვიტეთ!
სწორად შიმშილი საუკეთესოა ორგანიზმის გასაჯანსაღებლად
თქვენ ბაქტერიებს კი არ აცლით ხორცს, არამედ ნიჟარას, ჭურჭელსა და სამუშაო მაგიდას აბინძურებთ
რომელ უცხოელ ვარსკვლავს ამსგავსებენ "პალიტრანიუსის" გადაცემის წამყვანს
საუზმე კალორიულობის თვალსაზრისით, შესაძლოა ყველაზე მეტად "დატვირთული" იყოს
წარმოგიდგენთ პროდუქტების ჩამონათვალს, რომლებიც მეტაბოლიზმის დაჩქარებას უწყობენ ხელს
სწორი კვების რეჟიმით თავიდან ავიცილებთ მეტაბოლური დარღვევების, შაქრიანი დიაბეტის და სხვათა განვითარებას
რომელი პროდუქტების შენახვა არ ღირს მაცივარში და რატომ?
საშინაო საქმეები სპორტდარბაზში ვარჯიშის შემცვლელია
ფოტოგალერეა
ამ კატეგორიის სხვა სიახლეები
21:32 / 28-06-2017  Image ე.წ. ციანიდის საქმის მთავარი მოწმე ირაკლი მამალაძე საქართველოში დაბრუნდა
იგი ტელეკომპანია "რუსთავი 2"-ისა და ირაკლი ფირცხალავას წინააღმდეგ სამოქალაქო დავას იწყებს
19:23 / 28-06-2017  Image "საშიშროება იყო, რომ ეტლში ჩამჯდარი დავრჩებოდი" - გიორგი გოცირიძე ქართველი ექიმების შეცდომებზე საუბრობს
"თურქეთში ქირურგმა მითხრა, ოპერაცია არასწორად არის გაკეთებულიო"
10:25 / 28-06-2017  Image საკუთარი ბინა თვეში 210 დოლარიდან!
სამშენებლო კომპანია „მონოლით ჯგუფი“ უნიკალურ შეთავაზებას აანონსებს
22:51 / 28-06-2017  Image "უკეთესი იქნება პროფესიული სტანდარტების დაცვაზე გეზრუნა...გთავაზობ სანაძლეოს" - გიგი უგულავა ნიკა გვარამიას მიმართავს
"ნიკა, ძვირფასო, ონლაინ გამოკითხვები რომ არაზუსტია ეს ყველამ კარგად ვიცით"
15:07 / 28-06-2017  Image მსახიობ ლევან ჯიბღაშვილს 4 თვის წინ შექმნილი ოჯახი დაენგრა
ყვილმა ინსტაგრამიდან ერთმანეთის ფოტოები წაშალა
ინტერნეტკონფერენცია
კონტაქტი

პალიტრამედიის ცხელი ხაზი:

5 77 11 11 30

ელ. ფოსტა: info@ambebi.ge

მისამართი: თბილისი, იოსებიძის ქ.#49