როგორ ცვლიან მეღვინე ქალები შამპანურის გემოს - ახალი ტალღა მსოფლიო მეღვინეობის ინდუსტრიაში

როგორ ცვლიან მეღვინე ქალები შამპანურის გემოს - ახალი ტალღა მსოფლიო მეღვინეობის ინდუსტრიაში

მსოფლიოში შამპანურის ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ბრენდი ქალის სახელს ატარებს, მაგრამ ამ ინდუსტრიაში ქალები არც თუ ისე დიდი ხნის წინ იშვიათობას წარმოადგენდნენ. თუმცა, სიტუაცია ბოლო დროს შეიცვალა.

ფერდობზე იდეალური სიზუსტით გაშენებული ვენახების ძირში ზღაპრული სასახლეა, რომელიც კლიკოს ქვრივმა ააშენა. კლიკოს ქვრივის სახელი შამპანურის Veuve Clicquot ბოთლის ნარინჯისფერ ეტიკეტთან უფრო ასოცირდება, ვიდრე, რეალურ ქალთან. თუმცა, ეს ქალი ნამდვილად არსებობდა.

1805 წელს, 27 წლის ასაკში მას ქმარი გარდაეცვალა, რომელიც მეღვინეობას ეწეოდა. ქალი XIX საუკუნის მკაცრ ტრადიციებსა და სერიოზულ ოპოზიციას აღუდგა წინ და მეღვინეობის ბიზნესს სათავეში ჩაუდგა. უკვე არსებული წარმოების გაუმჯობესებაში რიგი ცვლილებები შეიტანა და თავისი შუშხუნა ღვინო, შამპანის მშრალ თეთრ ღვინოებში, ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ ბრენდად აქცია.

ბარბა-ნიკოლ კლიკო პირველი მეღვინე ქალი იყო, რომელიც საკუთარი შამპანურით გახდა ცნობილი. მის მაგალითს სხვა ქალებიც მიჰყვნენ, და ყველა მათგანი ქვრივი გახლდათ, ვინაიდან იმ დროს ფრანგულ საზოგადოებაში მხოლოდ ქვრივებს შეეძლოთ წარმოების ხელმძღვანელობა.

განაგრძეთ კითხვა

ბრიტანეთის სამეფო ოჯახისა და ბექჰემის შეხვედრა უემბლის სტადიონზე - ფოტოები ინგლისი-გერმანიის თამაშიდან

რამდენი გველი დაიჭირეს იანვრიდან დღემდე თბილისში - "დაკბენის ან სიკვდილიანობის შესახებ ინფორმაცია ცხოველთა მონიტორინგის სააგენტოში არ შემოსულა"

კელი დეგნანი და სალომე ზურაბიშვილი წყალბურთის მატჩზე - რა ფოტოებს აქვეყნებს აშშ-ის საელჩო