კვირის ყველაზე კითხვადი სტატიები
თვის ყველაზე კითხვადი სტატიები
13:01 / 21-09-2012
"ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს პატიმართა ცოლების გაუპატიურებას ავალებდა"
გლდანის N8 საპყრობილის "ე" კორპუსის პატიმრების განცხადებით, ციხეში იმყოფება ერთ-ერთი პატიმარი, რომელსაც ბაჩო ახალაიას "ამაზრზენ ქმედებებზე" კომპრომატები აქვს და მის წინააღმდეგ ჩვენების მიცემა უნდა.

როგორც გლდანის ციხეში ჟურნალისტების ვიზიტისას "ინტერპრესნიუსს" ორმა პატიმარმა უთხრა, ეს ადამიანი ბაჩო ახალაიას ყოფილი თანამშრომელია და ახლა სასჯელს იხდის.

მათი თქმით, ამ პატიმარს აქვს ინფორმაცია, თუ როგორ ავალებდა ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს პაემანზე მისულ პატიმართა მეუღლეების გაუპატიურებას.

პატიმრები ამ ადამიანის ვინაობის გამხელას მისი უსაფრთხოებიდან გამომდინარე არ აპირებენ და ამბობენ, რომ უფრო ვრცლად არასამთავრობოებს გაესაუბრებიან.

"ინტერპრესნიუსი"
მკითხველის კომენტარები (106)
18 აპრილი 2014 16:25
Ra mnishvneloba aq vin iqneba sataveshi,ubralo xalxistvis arcerti iqneba yvelgan kacs gtxoven samushaos dasawyebat magram qartveli eri codo imita ro qarvelebze meti ucxoelebi cxovroben.chemi ocnebaa mxolod qartvelebi vcxovrobdet am patara teritoriaze,qartveli qartvels chams da "rusi" dagindobs sityvaze rom vtqvat
Nini
25 სექტემბერი 2012 18:46
გეყოფაააააააათ!!!!!! ღმერთის არ გეშინიათ ? მემგონი უკვე დაიწყო მეორედ მოსვლა და წინასწარმეტყველების ასრულებააა
უცნობი
25 სექტემბერი 2012 14:06
მრცხვენია რომ ქართველი ვარ! ერი ავაადაა!
maia
25 სექტემბერი 2012 13:43
ხალხნო ნუ დაერევიტ ერტმანეტს,ის პატიმრებიც ადამიანები არიან,არავინ არ იბადება ქურდად და კაჩაგად,იმატ ისიც კოფნიტ რომ მზის შუქს ვერ ხედავენ,ტავისიანებს ვერ ხედავენ,გმერტმა კველას მშვიდობა მიცეს.
kobra
25 სექტემბერი 2012 13:17
რა დაუნები ვართ ეს ქართველები. იმ დღეს შE**ცI რა დღესაც მე გავჩნდი ამ ქვეყანაზე. სულ ახლახან წავიკითხე ჩვენი ისტორიის რაღაც ნაწილი და ქართველები გამონაკლისის გარდა, არასოდეს არ ყოფილან ერთიანები. ახლაც ასევე გრძელდება. მე ვფიქრობ, მსოფლიოში ერთ-ერთ- დაბერებული ერი ვართ უკვე (არაბებთან ერთად). რაც ძალიან გამაოგნებელია.
zviadi
24 სექტემბერი 2012 10:06
საიდან გაოძვრებით ეს ახალაიას ფანები, ერთი არ აგცდეთ ის უმსგავსოება რაც ბაჩომ ჩაიდინა სხვების დასამცირებლად............. ტუ სიკეთე ჩაიდინა არც ეგ და თუ სიბოროტე აი არც ეგ!!!!!!!!!!
maia----სსსსს
24 სექტემბერი 2012 10:05
შენთვის რამე მნისვნელობა აქსვ ვისი ცოლი იყო და რამდენიიიიიი???? ფაქტია აკეთებდა და ქალი ქალიააააააა, ქურდის ცოლი იქნება თუ მუშის. თანაც შეიძლება იმ მუშას უფრო ლამაზი ცოლი ყავდა, ვიდერ ქურდს......... გაკლია რა მაგრააააა
ket -ssssssssssssssssssssss
24 სექტემბერი 2012 09:12
პირველად გავიგე ასეთი რამე ცოლები რა შუაშია არიან??? ნუ თუ ვინმეს რამე პირადი ქონდა ეგ სხვა ამბავია
ანო
24 სექტემბერი 2012 00:17
ყველა არაკაცის დედა ვატირე!!!!!!!!!!!!!!!!
ლომი
23 სექტემბერი 2012 17:01
ზოგი თქვენთაგანი ბინძური სულის მქონე ცხოველების ხელში კიდევ კარგად არსებობს ეს საცოდავი საქართველო!
ket
23 სექტემბერი 2012 16:57
22 სექტემბერი 2012 10:19
"ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს პატიმართა ცოლების გაუპატიურებას ავალებდა"
არასწორი დასათაურებაა. მე ამას ასე დავწერდი:
"ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს ქურდული მენტალიტეტის პატიმართა ცოლების გაუპატიურებას ავალებდა". ეს უფრო ნაღდია. სხვა შემთხვევაში უბრალოდ ვერავინ ვერ შეძლებდა ამდენი ქალის ... პატიმრების რაოდენობიდან გამომდინარე. შესაბამისად ძირითადად ქურდული მენტალიტეტის პატიმრებია ..., რაც მიუღებელია.
bacho

ket
23 სექტემბერი 2012 16:08
ვინც ბაჩო ახალაიაზე მსგავს სიბინძურეებს ავრცელებს ბნელი და არაადამიანები არიან
maia
23 სექტემბერი 2012 00:49
რომელი თავისუფლების აგკვეთაა საკმარისი.მაშინ ცოცხებთან ერთად.ეგ სადისტი
mee
22 სექტემბერი 2012 19:56
ხო კიდევ,დედის,დების,დეიდების,მამიდების,ბებიების........
vai Tqvens patrons
22 სექტემბერი 2012 17:03
რა გჭირთ ხალხო გამოფხიზლდით რაა მუსულმანები ხომ ხედავთ როგორ იცავენ თავიანთ ტავებს მოდით მივბაძოთ ჩავქოლოთ ეს ახალია ხალხმა ვაწამოთ
lili
22 სექტემბერი 2012 16:18
ეს ფაქტი ნამდვილად დასაგმობია, მაგრამ არ დაგავიწყდეთ ძველი დრო!!!!!!!!!!!
ლევანი
22 სექტემბერი 2012 15:07
დაისაჯოს ახალაია მოვითხოვოთ მისი პასუხისგებაში მიცემა
kato
22 სექტემბერი 2012 14:39
ის რაც ვნახეთ, საშინელებაა, ამისთვის პასუხი უნდა აგოს იმ ადამიანებმა ვიც გეგმავდა და ვინც ანხორციელებდა, მაგრამ ამ ფაქტის გამო ამდენი სიძულვილის და ბოღმის გადმონთხევა, ქურდების და მკვლელების ქება არ შეიძლება. მე ვტირი იმ შეურაცყოფილი ადამიანების გამო, მატი დედების გამო, და ასევე ყველა თქვენგანის გამო ვინც აქ რადიკალურ განცხადებებს აკეთებთ. თქვენი სიძულვილი კარგს არ მოუტანს ქვეყანას... მე ვტირი საქართველოს...
სალომე
22 სექტემბერი 2012 13:27
ყველაზე მეტად იმ ხალხის გამკვირვებია, ვინც პატიმარზე ასეთ მოპყრობას ამართლებს, 14 წლის ბიჭი რომელი ქურდია ნეტა??? იმასაც ეკუთვნოდა?? შვილი არ გყავთ?? აბა თქვენს შვილს ქუჩაში ხელი ვინმემ დაარტყას? მაშინვე ტანზე შემოიხევთ სიმწრისგან. პატიმარი საკუთარ დანაშაულს მისი თავისუფლების აღკვეთით უნდა იხდიდეს და არა გაუპატიურებით. ვისაც მოგწონთ ასეთი რეჟიმი საპატიმროში ფსუიქოლოგთან ხართ მისასვლელი, სადიზმის ძარღვი გიჩქეფთ სხეულში და დროზე ამოიკვეთოთ ჯობია.
diana 2
22 სექტემბერი 2012 11:29
ვერ იკადრებდნენ თუ რა არის.
gio
გააკეთეთ კომენტარი
ყურადღება!
გთხოვთ, დაიცვათ ეთიკისა და ზრდილობის ნორმები!
მსგავსი სიახლეები
ამ კატეგორიის სხვა სიახლეები
10:44 / 21-10-2014  Image დათა ახალაიას მეუღლის პირველი ინტერვიუ პირად ცხოვრებასა და ოჯახურ სირთულეებზე
+PHOTO: "8 თვის ორსული ვიყავი, და ამან კიდევ უფრო გამიმძაფრა ტკივილი"
21:28 / 21-10-2014  Image 22 წლის გოგონა პატრულ – ინსპექტორს გაუპატიურებასა და შანტაჟში ადანაშაულებს
გოგონა საჩივარში აღწერს, რომ გაუპატიურების შემდეგ პატრულ – ინსპექტორი მას აშანტაჟებდა
16:06 / 21-10-2014  Image "დღევანდელი ქალების 99% საცემია"
(+VIDEO) "ახალი გაზეთის" გამოკითხვაში ერთ-ერთმა ქალბატონმა უჩვეულო მოსაზრებები
10:36 / 21-10-2014  Image ავეჯის ბაზრის ლიდერ "ვერონაში" უცვლელი მხოლოდ ცვლილებებია
2014 წლის შემოდგომის სეზონისთვის იტალიური ავეჯის
15:54 / 21-10-2014  Image ნუკი კოშკელიშვილი კვლავ საავადმყოფოში მოხვდა...
''არადა აგერ ახლა დავტოვე საავადმყოფო''