ინტერნეტკონფერენცია
ვერ მოიძებნა
კვირის ყველაზე კითხვადი სტატიები
თვის ყველაზე კითხვადი სტატიები
13:01 / 21-09-2012
"ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს პატიმართა ცოლების გაუპატიურებას ავალებდა"
გლდანის N8 საპყრობილის "ე" კორპუსის პატიმრების განცხადებით, ციხეში იმყოფება ერთ-ერთი პატიმარი, რომელსაც ბაჩო ახალაიას "ამაზრზენ ქმედებებზე" კომპრომატები აქვს და მის წინააღმდეგ ჩვენების მიცემა უნდა.

როგორც გლდანის ციხეში ჟურნალისტების ვიზიტისას "ინტერპრესნიუსს" ორმა პატიმარმა უთხრა, ეს ადამიანი ბაჩო ახალაიას ყოფილი თანამშრომელია და ახლა სასჯელს იხდის.

მათი თქმით, ამ პატიმარს აქვს ინფორმაცია, თუ როგორ ავალებდა ბაჩო ახალაია თანამშრომლებს პაემანზე მისულ პატიმართა მეუღლეების გაუპატიურებას.

პატიმრები ამ ადამიანის ვინაობის გამხელას მისი უსაფრთხოებიდან გამომდინარე არ აპირებენ და ამბობენ, რომ უფრო ვრცლად არასამთავრობოებს გაესაუბრებიან.

"ინტერპრესნიუსი"
მკითხველის კომენტარები / 107 /
01 სექტემბერი 2015 10:50
გია
0
ციხეში რომ მოხვდა ნადზირატელი ეხლა გაახსენდა ბაჩო რას ავალებდა? ან მტკიცებები იქნება მოყოლილი ჭორები. ვინმემ ჩაიწერა თუ რა?
18 აპრილი 2014 16:25
Nini
0
Ra mnishvneloba aq vin iqneba sataveshi,ubralo xalxistvis arcerti iqneba yvelgan kacs gtxoven samushaos dasawyebat magram qartveli eri codo imita ro qarvelebze meti ucxoelebi cxovroben.chemi ocnebaa mxolod qartvelebi vcxovrobdet am patara teritoriaze,qartveli qartvels chams da "rusi" dagindobs sityvaze rom vtqvat
25 სექტემბერი 2012 18:46
უცნობი
0
გეყოფაააააააათ!!!!!! ღმერთის არ გეშინიათ ? მემგონი უკვე დაიწყო მეორედ მოსვლა და წინასწარმეტყველების ასრულებააა
25 სექტემბერი 2012 14:06
maia
0
მრცხვენია რომ ქართველი ვარ! ერი ავაადაა!
25 სექტემბერი 2012 13:43
kobra
0
ხალხნო ნუ დაერევიტ ერტმანეტს,ის პატიმრებიც ადამიანები არიან,არავინ არ იბადება ქურდად და კაჩაგად,იმატ ისიც კოფნიტ რომ მზის შუქს ვერ ხედავენ,ტავისიანებს ვერ ხედავენ,გმერტმა კველას მშვიდობა მიცეს.
25 სექტემბერი 2012 13:17
zviadi
0
რა დაუნები ვართ ეს ქართველები. იმ დღეს შE**ცI რა დღესაც მე გავჩნდი ამ ქვეყანაზე. სულ ახლახან წავიკითხე ჩვენი ისტორიის რაღაც ნაწილი და ქართველები გამონაკლისის გარდა, არასოდეს არ ყოფილან ერთიანები. ახლაც ასევე გრძელდება. მე ვფიქრობ, მსოფლიოში ერთ-ერთ- დაბერებული ერი ვართ უკვე (არაბებთან ერთად). რაც ძალიან გამაოგნებელია.
24 სექტემბერი 2012 10:06
maia----სსსსს
0
საიდან გაოძვრებით ეს ახალაიას ფანები, ერთი არ აგცდეთ ის უმსგავსოება რაც ბაჩომ ჩაიდინა სხვების დასამცირებლად............. ტუ სიკეთე ჩაიდინა არც ეგ და თუ სიბოროტე აი არც ეგ!!!!!!!!!!
24 სექტემბერი 2012 10:05
ket -ssssssssssssssssssssss
0
შენთვის რამე მნისვნელობა აქსვ ვისი ცოლი იყო და რამდენიიიიიი???? ფაქტია აკეთებდა და ქალი ქალიააააააა, ქურდის ცოლი იქნება თუ მუშის. თანაც შეიძლება იმ მუშას უფრო ლამაზი ცოლი ყავდა, ვიდერ ქურდს......... გაკლია რა მაგრააააა
24 სექტემბერი 2012 09:12
ანო
0
პირველად გავიგე ასეთი რამე ცოლები რა შუაშია არიან??? ნუ თუ ვინმეს რამე პირადი ქონდა ეგ სხვა ამბავია
24 სექტემბერი 2012 00:17
ლომი
0
ყველა არაკაცის დედა ვატირე!!!!!!!!!!!!!!!!
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
ამ კატეგორიის სხვა სიახლეები
11:05 / 21-07-2017  Image "თბილისის მიკროავტობუსი" - მერიასთან ხელშეკრულებით, კომპანიას მიკროავტობუსების მთლიანი ავტოპარკის შეცვლის არანაირი ვალდებულება არ აქვს
ყვითელ მიკროავტობუსებს ექსპლუატაციის ვადა ეწურება
10:46 / 21-07-2017  Image რატომაა ზაფხული საუკეთესო პერიოდი ზამთრის კურორტზე ბინის შესაძენად
უძრავი ქონების შეძენა საკმაოდ რთული გადაწყვეტილებაა
13:53 / 20-07-2017  Image "ბუჰენვალდის ალქაჯის" ცხოვრება - მსოფლიოს უსასტიკესი ქალი, რომელიც ადამიანის კანისგან სუვენირებს ამზადებდა
ილზა კოხის სასამართლოზე ადამიანის კანისგან დამზადებული ნაკეთობების კოლექცია წარადგინეს
10:41 / 21-07-2017  Image რას წერდა Linkin Park-ის სოლისტი გარდაცვლილ მეგობარზე, რომლის დაბადების დღეზეც თავი მოიკლა
ბენინგტონს ექვსი შვილი დარჩა
19:50 / 20-07-2017  Image სად დაიკარგა რატი დურგლიშვილი მაკა ზამბახიძესთან ერთად და როგორ გადაურჩა სტამბოლში მომხდარ ტერაქტს
მოგზაურობა ადამიანის განვითარებისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა
პოპულარული კომენტარები
დღის ვიდეო
PALITRATV.GE
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ინტერნეტკონფერენცია
კონტაქტი

პალიტრამედიის ცხელი ხაზი:

5 77 11 11 30

ელ. ფოსტა: info@ambebi.ge

მისამართი: თბილისი, იოსებიძის ქ.#49