დღეს თითქმის წარმოუდგენელია თბილისში ავტომობილის პარკირების ადგილის ნახვა, რომელიც "სტაიანშჩიკების" კონტროლის მიღმა იქნება დარჩენილი. მართალია, მძღოლებს ოფიციალურად პარკირების საფასური უკვე გადახდილი აქვთ, მაგრამ "არაოფიციალური მარეგულირებლის" გარეშე ავტომობილის გაჩერება, თუნდაც პარკირებისთვის განკუთვნილ ადგილას, დიდ სირთულეს წარმოადგენს. ვინ არიან "სტაიანშჩიკები"? - სატრანსპორტო საკითხებზე მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაციებს ამ საკითხთან დაკავშირებით საკუთარი ვერსია აქვთ, რომლით დაინტერესებასაც სამართალდამცავ ორგანოებს მოუწოდებენ.
დავით მესხიშვილი, ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარე: "ერთ დროს უწყინარი "სტაიანშჩიკები" ორგანიზებულ და დანაშაულებრივ, აგრესიულ დაჯგუფებად გადაიქცნენ. სრულიად უკანონოდ მიტაცებული აქვთ პარკირების ადგილები დედაქალაქში და მათი ნებართვის გარეშე მანქანის პარკინგი, პრაქტიკულად, შეუძლებელია.
მძღოლები იძულებული არიან გადაიხადონ პარკირების ორმაგი გადასახადი - ოფიციალური, წელიწადში 50 ლარი და არაოფიციალურიც - "სტაიანშჩიკებს", რაც წლის განმავლობაში საკმაოდ დიდი ხარჯია და რაც მთავარია, სრულიად უსამართლო.
შესაბამისად, რაც უფრო დიდია მძღოლების ხარჯი, მით მეტი ფული შესდით "სტაიანშჩიკებს" მათი ჯიბიდან, თუმცა ეს ფული მხოლოდ მათ როდი რჩებათ, არამედ ე.წ. კრიშაზე ნაწილდება. ისინი ოფიციალურად არ წარმოადგენენ არც ერთ იურიდიულ კომპანიას, მაგრამ თუ ვინმემ მოისურვა საკუთარი ინიციატივით, "კრიშასთან" შეუთანხმებლად, "სტაიანშჩიკობა", შესაძლოა, ფიზიკურადაც გაუსწორდნენ.
გაგრძელება