21-ე საუკუნეში ტექნიკური მოწყობილობები ძალიან სწრაფად ვითარდება. ბაზარზე ინტენსიურად ჩნდება ახალი პროდუქცია, რომელთა გაყიდვების მაჩვენებლი სტაბილურად მზარდია. თანამედროვე ადამიანი თითქოს შეპყრობილივითაა, რომელიც მუდამ იმის მცდელობაშია, რომ წლის ფლაგმანი სმარტფონი ან პლანშეტი ჰქონდეს. თუმცა აქვე აქტუალურია კითხვა, იყენებს კი მფლობელი ამ მოწყობილობის ფუნქციებს სრულად? საქართველოს შემთხვევაში პასუხი მარტივია: არა.
აბა რატომ ცდილობენ, რომ მუდმივად ბოლო მოდელის ტელეფონი ჰქონდეთ?
ამ საკითხზე ფსიქოლოგები პასუხობენ, რომ ეს ადამიანის ქვეცნობიერია, რომელიც ცდილობს საკუთარი სოციალური სტატუსი საზოგადოებაში სხვადასხვა ქმედებებისა და პროდუქტების, მათ შორის ტექნოლოგიური ფლაგმანების საშუალებით, დაიმკვიდროს.
სწორედ ამ მიზეზების გათვალისწინებით, ქართულ ბაზარზე არსებული ტექნიკის მაღაზიები აცხადებენ, რომ 2016 წელი მათთვის წარმატებული იყო. ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტების ტენდენცია კი წლიდან წლამდე ნაკლებად იცვლება. წაიკითხეთ გაგრძელება