ავტორი:

ქართველი დიზაინერი, რომელიც ლოგოებს "დისნეისა" და "ნიუ ბალანსისთვის" ქმნის

ქართველი დიზაინერი, რომელიც ლოგოებს "დისნეისა" და "ნიუ ბალანსისთვის" ქმნის

ლოგოს ქართველი დიზაინერი 40 წლის გიორგი ბოხუა მსოფლიომ დიდი ხანია გაიცნო. თავდაპირველად, მის მიერ შექმნილი ლოგოებით „ინსტაგრამზე“ აღფრთოვანდნენ, ახლა კი, როგორც ბოხუა ამბობს, პოტენციური კლიენტები მისი ნამუშევრებით, უმეტესად, ცნობილ პლატფორმებზე behance-სა და dribbble-ზე ინტერესდებიან.

ქართველი დიზაინერი მუშაობს ისეთი მსხვილი კომპანიებისთვის, როგორიც არის Disney, New Balance, NFL, Wired Magazine...

გიორგი ბოხუა 1978 წლის 22 ივლისს საქართველოში დაიბადა.

ბრიტანულ პორტალთან logogeek.uk დიზაინერი ამბობს, რომ 2006 წელს, როდესაც კიევში ცხოვრობდა, ფულის გარეშე დარჩენილმა სამსახურის მოძებნა სცადა. ბოხუას დაუკავშირდა ერთ-ერთი კომპანიის დირექტორი, იან ტიშენკო და მის სტუდიაში მუშაობა შესთავაზა.

„მას სიმპათიები გაუჩნდა ჩემ მიმართ - მე საქართველოდან ვიყავი, ის უკრაინელი იყო, ბევრი საერთო თემა გვქონდა სასაუბრო, როგორც პოლიტიკის, ასევე - კულტურის შესახებ... მან მითხრა, რომ რაღაცებს მასწავლიდა, მოგვიანებით კი სტუდიაშიც მიმიღო. ასე დავიწყე ლოგოს დიზაინის სწავლა 2007 წელს“ - ჰყვება ბოხუა ინტერვიუში.

ლოგოს შექმნას მისთვის გარკვეული დრო სჭირდება, რამდენიმე დღის განმავლობაში აკეთებს მონახაზებს, შემდეგ კი სრულებით წყვეტს მუშაობას, გონებაში ამუშავებს იდეას. ბოხუა ამბობს, რომ დამკვეთისგან ლოგოს პრეზენტაციამდე ყოველთვის 10-დღიან ვადას იღებს. ბოხუა ამჟამად აშშ-ში ცხოვრობს და მუშაობს.

"კორონავირუსის საწინააღმდეგო აცრაზე 41% მყარ "არას" არ ამბობს, საჭიროა მეტი განათლება, ექიმების მიმართ ნდობა, ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება, ეკლესიის როლი" - კულუმბეგოვი

"მალე საქართველო მიიღებს ვაქცინებს, რომლებსაც მსოფლიო მედიცინის პროფესიონალთა ელიტა გვთავაზობს - უცნაური იქნება, არ ვენდოთ მათ სიტყვას და დავუჯეროთ მითებს" - გელა ჩარკვიანი

8 შვილის დედა საოცრად რეალისტურ და ძვირადღირებულ თოჯინებს ქმნის - "დიდ თოჯინას ერთ თვეს ვანდომებ, ფასი 1000 დოლარამდე ადის"