ავტორი:

"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ

"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ

საქართველოში სასტუმროს, როგორც მომსახურების სფეროს ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტის განვითარება აქტიურად მიმდინარეობს. მისი განვითარებით როგორც ადგილობრივი ბიზნეს-სექტორი, ისე უცხოელი ინვესტორები ინტერესდებიან და ამაში შესაბამის კაპიტალსაც დებენ.

ამასთან, ტურიზმის განვითარებასთან ერთად, მოთხოვნა არამხოლოდ სასიამოვნო გარემოსა და კომფორტის მქონე სასტუმროებზე, არამედ, ისეთ რესტორნებზეც გაჩნდა, რომლებიც უცხოელ ვიზიტორებს ქართული სამზარეულოს საუკეთესო შედევრებს შესთავაზებენ. ამ ორი მიმართულებით მუშაობის პროცესში აქტიურად ჩაერთო რესტორანი "ბარბარესთან", რომელიც თბილისში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და უკვე საკუთარ ადგილს იმკვიდრებს Taste Tbilisi Hotel, რომელსაც ყოველწლიურად სულ უფრო მეტი ტურისტი სტუმრობს.

როგორ შეიქმნა აღნიშნული კომპანიები და რამ განაპირობა ბაზარზე მათი წარმატება - ამის შესახებ AMBEBI.GE-ს Taste Tbilisi Hotel-ის დირექტორი ანდრია ქურასბედიანი დეტალურად ესაუბრა.

- ყოველწლიური მონაცემები გვაჩვენებს რომ, საქართველოში ტურიზმი ვითარდება და ალბათ, სასტუმროებზე მოთხოვნაც იზრდება. ეს ხომ არ გახდა "თეისთ ჯგუფის" შექმნის მოტივატორი და როგორ ჩამოაყალიბეთ მისი კონცეფცია?

- საქართველოში ტურიზმი ყოველწლიურად იზრდება სამწუხაროდ მომსახურეობის ხარისხი არასტაბილური და დაუხვეწავია საშუალო 3 ვარსვკვლავიან სასტუმროებში რის გამოც ორგანიზაცია შპს „ქართულმა ოჯახმა“ და შპს “სინერჯი კაპიტალსმა“, სასტუმროების მენეჯმენტ კომპანიის ჩამოყალიბება გადავწყვიტეთ. კონცეფცია კომპანია „სინერჯი“-ის დირექტორმა პაპუნა ტოლიაშვილმა მოიფიქრა, რომელიც დაფუძნებულია სამ პროცესზე: საინტერესო, დაუვიწყარი და ყურადღებიანი ინდივიდუალური მომსახურეობა, ქართული აუთენტური საუზმის შექმნა და მშვიდი ძილი.

ჩვენი მიზანი არ არის შევქმნათ 5-ვარსკვლავიანი სასტუმროები, ამ ყველაფერზე ვმუშაობთ 3-ვარკვლავიან სასტუმროში რაც გვაძლევს საშუალო სეგმენტში მეტად საინტერესო გარემოს ჩამოყალიბებას.

- როგორია "თეისთ კაპიტალის" ისტორია, მისი მამოძრავებელი ძალა და წარმატების ძირითადი მიზეზი?

- ჩვენმა ორგანიზაციამ დაახლოებით, ერთი წლის წინ დაიწყო ფუნქციონირება. ის კომპანია "ქართულმა ოჯახმა" და "სინერჯი კაპიტალმა" დააარსა. იდეა ასეთი იყო: რესტორანში - "ბარბარესთან" არსებული მაღალი ხარისხის მომსახურება გადაგვეტანა ქსელური სასტუმროების ბიზნესში. ჩვენ კარგად გვაქვს გაცნობიერებული, რას ნიშნავს მომსახურება; რას ნიშნავს, როდესაც კონკრეტულ საკითხებში შენს ცოდნას მომხმარებელი საკუთარ თავზე გრძნობს.

ჩვენ კარგად გვაქვს გაცნობიერებული, რას ნიშნავს მომსახურება; რას ნიშნავს, როდესაც კონკრეტულ საკითხებში შენს ცოდნას მომხმარებელი საკუთარ თავზე გრძნობს. ამ პროექტის განხორციელების პროცესში, "სინერჯი კაპიტალის" მთავარი ამოცანა იყო ის, რომ ჩვენი სახით სწორი პარტნიორი შეერჩია და მიგვაჩნია, რომ მათი სახით ჩვენც სწორი პარტნიორი შევარჩიეთ. როდესაც რესტორანი "ბარბარესთან" შეიქმნა სტრუქტურა კომპანია "სინერჯიმ " შექმნა, მათი წარმატებული საქმიანობა 18 წელიწადია ყოველწლიურად ძლიერდება, ისინი ეხმარებიან ორგანიზაციებს სამუშაო პროცესში მუდმივად ახალი იდეები შემოიტანონ, ადამიანები კომპლექსურად მართონ, სწორ კულტურას აყალიბებენ, რაც განვითარებისთვის მნიშვნელოვანია.

ჩვენი ორგანიზაციის მთავარი ამოცაანა სტუმარს აგრძნობის თავი მის მეორე სახლში. მიგვაჩნია, რომ მომხმარებელზე მორგებული ინდივიდუალური მომსახურება უმნიშვნელოვანესია. სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს. სასტუმრო Taste Hotel Tbilisi-ში ყველაფერს კრეატიულად ვანვითარებთ, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია.

- აპირებთ თუ არა, ასეთი ტიპის მომსახურება სხვა რეგიონებშიც დანერგოთ. როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?

- ამ ეტაპზე, აღმაშენებლის გამზირზე მხოლოდ ერთი სასტუმროთი ვართ წარმოდგენილები. 2019 წელს დაგეგმილია სამი ახალი სასტუმროს მმართველობაში ჩართვა თბილისში, კახეთსა და ქუთაისში, რადგან ორივე რეგიონში აღნიშნული საქმიანობის განვითარების დიდი მოთხოვნა და პოტენციალია.

- რაც შეეხება თქვენს უკვე წარმატებულ და პოპულარულ ბიზნესს - "ბარბარესთან", როგორ გაჩნდა შექმნის იდეა და განვითარების რა ეტაპზეა ახლა მისი განვითარების პროცესი?

- რესტორანი „ბარბარესთან“ 3 წელია მოღვაწეობს, მისი შექმნის იდეა განვითარების დიდმა სურვილმა განაპირობა, ჩვენი მიზანი გახლდათ გაგვეცოცხლებინა და შეგვემქნა ძველი ქართული ტრადიციული რეცეპტები, რის შედეგად დავიწყეთ ფიქრი როგორ შეიძლებოდა ამ კუთხით მუშაობა საწყის ეტაპზე დავიწყეთ ინფორმაციის მოძიება, დავიოდით ბიბლიოთეკებში, ვეძებდით რეცეპტებს ხნიერ ხალხთან რაიონებში, სოფლებში. პარალელურად რესტორნი ინტერიერზე ვმუშაობდით და ერთ დღეს, მშრალ ხიდზე დეკორატიული აქსესუარების შეძენისას ამოვაჩინეთ ბარბარე ჯორჯაძის კულინარიული წიგნი „სრული სამზარეულო“ გამოცემული 1914 წელს. მასში რვაას შვიდი რეცეპტია, რომელიც სრულიად განსხვავდება იმ კერძებისგან რაც საქართველოში 100 წელზე მეტია მზადდება.

ზუსტად ამ რეცეპტებმა მოგვცა განვითარების სწორი მიმართულება ჩამოვაყალიბეთ კონცეფცია რომელიც ავაგეთ კნეინა ბარბარეს ჯორჯაძის ნამუშევარზე. რესტორნის დიზაინი შექმნილია მეცხრამეტე საუკუნის მიმართულებით, ხოლო მომსახურეობა ესპანეთის სამეფო კარზე არსებული სტანდარტებითა და ჩვენი ინტერპრეტაციით ჩამოვაყალიბეთ. დღევანდელ დღეს 807 რეცეპტიდან 195 რეცეტია აღდგენილი რომელც ყოველ სეზონზე ნახლდება, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ახალი, ხარისხიანი, ნატურალური, სეზონური პროდუქტები რაც გვაძლევს ხარიხსის განვითარების საშუალებას.

რესტორან „ბარბარესთან“ სტუმარი მუდმივ სიახლეს განიცდის რაც ჩვენთვის ერთერთი მთავარი მიმართულებაა, ამ ყველაფრის შესაქმენალ ძალიან დიდი ძალისხმევა და დრო იხარჯება სოფლის, ნატურალური, ქართული პროდუქტების მოძიებაში რთულია სტაბილურობა რადგან ქართველი ფერმერი ნაკლებად ფიქრობს ამაზე. ამისთვის დაგვჭირდა რამოდენიმე წელიწადი რომ მუდმივი მომწოდებლები გვენახა და ჩამოგვეყალიბებინა ნაყოფიერი ურთიერთობა.

ჩვენი ორგანიზაცია ყოველ წლიურად იზრდება და ფართოვდება ადგილზე, სამი წლის განმავლობაში ყოველ მომდევნო წელს ახალ სივრცეს ვამატებთ ბოლო განვითარება 2018 წლის 31 დეკემბერს მოხდა, როდესაც რესტორანს ბარბარე ჯორჯაძის პირადი სივრცე შეემატა 16 დამატებითი სკამით. გლობარუდად ბრენდის განვითარებაზე აქყტიურად ვმუშაობთ გვსურს რესტორანი“ბარბარესთან“ მსოფლიოს წამყვან ქალაქებში გაიხსნას რასაც ფრენჩაიზის მეშვეობით ვაპირებთ მიმდინარეობს რამოდენიმე მოლოპარაკება და ვანხოთ როგორ წარიმართება პროცესები.

- ბატონო ანდრია, აპირებთ თუ არა, რესტორანი - "ბარბარესთან"კიდევ უფრო მეტი სიახლე დანერგოთ, როგორია თქვენი სამოქმედო გეგმა?

- ჯერ მხოლოდ სამი წელია, "ბარბარესთან" მომხმარებლებს აქტიურად ემსახურება. მიმაჩნია, რომ ყველაფერი წინ არის. ძალიან დიდი გეგმები გვაქვს და მათ აუცილებლად შევასრულებთ. ჩვენი სურვილი იყო, რომ "ბარბარესთან" უფრო მეტი სტუმარი მიგვეღო და დღეს რესტორანში უკვე 85 სკამი გვაქვს, რაც სტუმრების მაღალმა ინტერესმა განაპირობა.

მიგვაჩნია, რომ ქსელის მიმართულებით "ბარბარესთან" შეიძლება, განვითარდეს ქვეყნის ფარგლებს გარეთ და Franchise-ს კუთხით რამდენიმე მოლაპარაკებასაც ვაწარმოებთ. არჩეული გვაქვს არჩეული სამი ქალაქი და გვინდა, აქედან დავიწყოთ. ესენია: მოსკოვი, ლონდონი და ნიუ იორკი.

- რა როლი ითამაშა მაღალი ხარისხის მომსახურებაზე ორიენტირებამ რესტორნის განვითარებაში და ვინ არიან მისი ძირითადი სტუმრები?

- დაახლოებით, 2 წლის განმავლობაში, ჩვენ ძირითადად, ქართველ მომხმარებლებზე ვიყავით ორიენტირებულები. ბოლო პერიოდში კი გამოიკვეთა, რომ ჩვენი პროდუქტის მიმართ უცხოელები უფრო მეტ ინტერესს იჩენენ, ვიდრე ქართველები, თუმცა, უცხოეთის მოქალაქეებს ჩვენ შესახებ ინფორმაცია სწორედ ადგილობრივებისგან მიეწოდებათ.

რესტორანში ყველა დეტალი გათვალისწინებულია. ეს არის ადგილი, სადაც მომხმარებლებს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება ხვდებათ და შეუძლიათ, მშვიდად ივახშმონ. ეს კულტურა კი ძირითადად, უცხოელ მომხმარებლებშია დამკვიდრებული. უნდა აღინიშნოს, რომ ჩვენი მომხმარებლები, ძირითადად, დიდი ორგანიზაციები, ტოპ მენეჯმენტი, მეწარმეეები და მსგავსი საქმიანობით დაკავებული პირები არიან.

"ბარბარესთან" არის ადგილი, რომელიც თბილისში ერთადერთი, ავთენტური და განსაკუთრებულია, როგორც გარემოს, ისე სამზარეულოსა და მომსახურების კუთხით, ამიტომ ვგეგმავთ, რომ დედაქალაქში და სავარაუდოდ საქართველოში, ის მხოლოდ ერთ ლოკაციაზე დარჩეს.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი