ავტორი:

2020 წლის #CHEFმარკეტერის პირველ ღონისძიებას "ასკანელი გარდენმა" უმასპინძლა

2020 წლის #CHEFმარკეტერის პირველ ღონისძიებას "ასკანელი გარდენმა" უმასპინძლა

კულინარიული შეჯიბრის #CHEFმარკეტერის 2020 წლის პირველ ღონისძიებას, რესტორანმა „ასკანელი გარდენმა“ უმასპინძლა.

ჟურნალ "გემრიელიას" კონკურსის მონაწილეებს ამჯერად, ხორცის სალათის მომზადება დაევალათ. საუკეთესო შეფ-მარკეტერის ტიტულის მოსაპოვებლად ერთმანეთს ეჯიბრებოდნენ - "ჰუალინგის", "ქებული კლიმატის", "გაზელ ფაინანსის", "ჯი-ემ ფარმასა" და "ლო სალტის" წარმომადგენლები.

ხუთმა კონკურსანტმა კერძს საკუთარი ინდივიდუალობა და პიკანტური გემო შემატა. ტრადიციულად, ჟიურის წევრებმა სამი კრიტერიუმის მიხედვით შეაფასეს კონკურსანტები - კერძის ვიზუალი, გემო და ორიგინალური სახელი.

გამარჯვებული კომპეტენტურმა ჟიურიმ გამოავლინა, რომელიც სტამბა "კოლორის", რესტორან "ასკანელი გარდენის" შეფისა და მარკეტინგის მენეჯერისგან შედგებოდა.

#CHEFმარკეტერის იანვრის თვის გამარჯვებული „ქებული კლიმატის“ მარკეტერი მარიამ ლობოცკაია გახდა, რომელმაც კერძს "ქებული სალათი" დაარქვა. ღონისძიების სპონსორებმა - სტამბა "კოლორმა" და გამომცემლობა "პალიტრა L"-მა ყველა მონაწილესთვის პრიზები დააწესეს.

#CHEFმარკეტერის იანვრის თვის გამარჯვებული, მარიამ ლობოცკაია:

"კერძი თავიდან ბოლომდე იმპროვიზაციაა. განსაკუთრებული რეცეპტიც არ შემიმუშავებია. არსებული ინგრედიენტებით მოვიფიქრე, როგორც ჩანს, ყველაზე კარგი ვერსია. კულინარიას ჩემს ცხოვრებაში არც ისე დიდი ადგილი უჭირავს და შესაბამისად, კერძებსაც იშვიათად ვამზადებ".

"ასკანელი გარდენის" მარკეტინგის მენეჯერი, თათა ყუფარაძე:

"ასკანელი გარდენი" ახლადგახნსილი რესტორანია, რომელიც „ასკანელი ძმების“ ღვინის ქარხნის ტერიტორიაზე მდებარეობს. აქ სტუმრებს ვთავაზობთ მრავალფეროვან მენიუს, ევროპული, აზიური, კავკასიური საავტორო კერძებით. აქვე ტარდება ჩურჩხელის ამოვლების, ხინკლის მოხვევის, პურის ჩაკვრის მასტერკლასები.

მოხარულები ვართ 2020 წლისის "შეფმარკეტერის" სეზონი ჩვენთან გაიხსნა. იმედი გვაქვს, მსგავსი ღონისძებებით ხშირად ჩატარდება ჩვენთან".

ღონისძიების სტუმრებმა კონკურსის შემდეგ "ასკანელი გარდენის" გამორჩეული კერძები და არაერთი სახეობის ღვინო დააგემოვნეს.

კომპანია „ასკანელი ჯგუფის“ ისტორია 18 წლის წინ ძმებმა ჩხაიძეებმა დაიწყეს, როდესაც საფუძველი ჩაუყარეს ღვინის მწარმოებელ კომპანია „ასკანელ ძმებს“, რაც ერთ-ერთ მსხვილ კოპანიას წარმოადგენს საქართველოს და არა მარტო საქართველოს მასშტაბით.

დაუღალავი შრომის შედეგად კომპანია წლების განმავლობაში იზრდებოდა და დღეს-დღეობით არამხოლოდ „ასკანელ ძმებს“, არამედ ბათუმსა და თბილისში არსებულ რესტორნებს, „ტერასა ასკანელსა" და“ უკვე „ასკანელი გარდენსაც“ მოიცავს.

არქის სპორტში განხორციელებული ქველმოქმედებისთვის ჯილდო გადაეცა

აღიარება ჩუმი გმირობისთვის

რით განსხვავდება ერთმანეთისგან ქრონიკული და მწვავე ტკივილი და როგორ ვუმკურნალოთ მათ?