ავტორი:

რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის

რა მნიშვნელობა აქვს დასაქმების ფორუმს კომპანიებისთვის

ბოლო პერიოდში, ევროპასა და აშშ-ში კომპანიების უმეტესობა დამსაქმებლის ბრენდინგზე იწყებს ზრუნავს, რათა მოიზიდოს ადამიანური კაპიტალი, რომელიც უფრო წარმატებულს გახდის მათ კომპანიას.

ძლიერი და კარგი დამსაქმებლის სტატუსის ჩამოყალიბება კი ვაკანსიების მაძიებლებს უბიძგებს, არჩევანი სწორედ ასეთ კომპანიაზე შეაჩერონ.

რატომ არის მნიშვნელოვანი დამსაქმებლის ბრენდის ჩამოყალიბება?

დამსაქმებლის ბრენდის შექმნა კომპანიას აძლევს შესაძლებლობას, საზოგადოებას მეტი ინფორმაცია გაუზიაროს მისი საქმიანობის, ორგანიზაციული კულტურის, სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ. ბრენდის ჩამოყალიბების პროცესში კომპანიები მართავენ საინფორმაციო სესიებს, თანამშრომლობენ უნივერსიტეტებთან, ხშირად აახლებენ ვაკანსიებს და ზრდიან მათ ჩამონათვალს, ქმნიან ციფრულ სტრატეგიას და ვაკანსიების მაძიებლებთან პერსონალურ კომუნიკაციას ამყარებენ.

დამსაქმებლის ბრენდიის მშენებლობის პროცესში დასაქმების ფორუმებს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვთ. ევროპასა და აშშ-ში ხშირად სწორედ ამიტომ იმართება. მათი მეშვეობით ეფექტურად ხდება ადამიანური კაპიტალის მოზიდვა, რომელიც კომპანიას განვითარებაში ეხმარება.

დასაქმების ფორუმების პრაქტიკა ბოლო წლებია, საქართველოშიც მკვიდრდება და სულ უფრო პოპულარული ხდება. კომპანიები ცდილობენ, ფორუმზე მათი კუთხე კანდიდატებისთვის ყველაზე მიმზიდველი იყოს და ამისთვის მარკეტინგულ საშუალებას იყენებს.

წელს, „ექსპო ჯორჯიაში“ 28-29 თებერვალს HR HUB-ის ორგანიზებით EXPO JOB გაიმართა, სადაც 70-მდე კომპანიამ 700-ზე მეტი ვაკანსია წარადგინა. როგორც HR HUB-ს წინასწარ ჰქონდა დაანონსებული წელს, EXPO JOBS-ზე ყურადღება გამახვილდებოდა დამსაქმებლის ბრენდინგზე და ყურადღება მიექცეოდა, ამ კუთხით როგორ პოზიციონირდებოდნენ კომპანიები.

შესაბამისად, მათი „დავალება“ არამხოლოდ ვაკანსიების შეთავაზება, არამედ დამსაქმებლის ბრენდის მნიშვნელობის გათვალისწინებით, საინტერესო სივრცის მოწყობა და სხვადასხვა აქტივობის შეთავაზება იყო. ამ პროცესში დიდი მნიშვნელობა ენიჭებოდა კანდიდატსა და კომპანიის წარმომადგენლებს შორის კომუნიკაციას. რაც უფრო ეფექტური იქნებოდა ის, უფრო მეტ აპლიკანტს მიიზიდავდა. დამსაქმებლის ბრენდის შექმნაც ასე იწყება.

კომპანიებმა წლევანდელი ტენდენცია გაითვალისწინეს და ფორუმზე საინტერესო ვიზუალითა და აქტივობებით იყვნე წარმოდგენილები.

მათ შორის გამორჩეული იყო „ნიკორა სუპერმარკეტების“ ქსელი, რომელიც 300 მდე ფილიალს და 6000 -მდე თანამშომელს აერთიანებს.

მათი „დააქმების კუთხე“ ფილიალის მაკეტს წარმოადგენდა, სადაც ფილიალის პოზიციების შესახებ ამომწურავ ინფორმაციას , სწორედ ის ადამიანები აწვდიდენ დაინეტესებულ კანდიდატებს რომლებიც სხვადასხვა პოზიციაზე მუშაობენ „ ნიკორა სუპერმარკეტში“, საინტერესო და განსხვავებულ ვიზუალთან ერთად კომპანიის წარმომადგენლები წამახალისებელ გათამაშებაში რთავდნენ ყველას , ვინც მათი ვაკანსიებით დაინტერესდებოდნენ აქვე უნდა აღვნიშნოთ თიბისი დაზღვევის გამორჩეული სივრცეც. ბოლო წლებში, სადაზღვევო სფერო აქტიურად ვითარდება და საჭიროებს სპეციალისტებს, რომელიც მომხმარებლის მოთხოვნებზე მორგებულ სერვისს შექმნის. „თიბისი დაზღვევამ“ ვიზიტორების მისაღებად პატარა, მაგრამ საინტერესო კუთხე მოაწყო მწვანე ნარგავებითა და კომპანიის აქსესუარებით.

ჩამოთვლილ კომპანიებს შორის აქტიურობდა JTI-ის (Japan Tobacco International) კუთხეც, რომელიც დასაქმების ფორუმებზე ყოველთვის არის წარმოდგენილი და ვაკანსიებითაც პოპულარობით სარგებლობს. 2018 წელს, მან საუკეთესო დამსაქმებლის ჯილდო მიიღო, თუმცა თანამშრომლების განვითარებასა და ახალი კადრების მოძიებაზე ზრუნვას მუდმივად აგრძელებს.

პალიტრა მედია დასაქმების ფორუმის ერთ-ერთი გამორჩეული მონაწილე იყო, რომელმაც წარმატების კუთხე მოაწყო.

ადგილზე მისულ ვიზიტორებს კი შერჩევის სპეციალისტები ჰოლდინგის შვილობილი კომპანიების მუშაობის სპეციფიკას და მიმდინარე ვაკანტურ პოზიციებს აცნობდნენ.

„გრინვოში“ - საქართველოში ავტოსამრეცხაოების ახალი ქსელი გამოჩნდა

ტანსაცმლისა და აქსესუარების ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“ საქართველოში პირველ მაღაზიას გახსნის

აქვს თუ არა ექსპლუატაციის ვადა ავეჯს და რამდენ ხანში ერთხელ არის მისი შეცვლა რეკომენდებული?