ავტორი:

ტესტი: “ რა ტიპის მყიდველი ხართ?”

ტესტი: “ რა ტიპის მყიდველი ხართ?”

როდესაც ფასდაკლებები ემოციებს ხვდება, რომელი იმარჯვებს- გონება, საფულე თუ განწყობა? ამას Ozon-თან ერთად გაიგებთ!

თქვენ ის ხართ, ვინც ჯერ შეფასებებს ამოწმებს და შემდეგ ფასებს ადარებს? თუ მაშინვე ამატებთნივთებს "კალათში“, როგორც კი "ყიდვის“ ღილაკს დაინაცავთ ? დროა, გაიგოთ, რა ტიპის მყიდველი ხართ!

გააკეთეთ მოკლე ტესტი და გაიგეთ, როგორ შეუძლია Ozon საქართველოს თქვენი შოპინგი თქვენთვის უფრო მოსახერხებელი გახადოს.

1.რამდენად ხშირად ყიდულობთ ონლაინ?

  • ყოველდღე- თუ ფასდაკლებებს ვხედავ, ვერავინ შემაჩერებს (ე)
  • მხოლოდ მაშინ, როცა რაღაც ნამდვილად მჭირდება. მაგალითად, კბილის პასტა თითქმის აღარ მაქვს და უახლოესი მაღაზია ქვეყნის დასალიერშია (რ)
  • ჩემი განწყობის მიხედვით. ხან რაიმე სასარგებლოს ვყიდულობ, ხან კი "ტაფისთვის საწვიმარს“ (ბ)
  • მხოლოდ აქციებზე ვშოპინგობ, ქულებით, ბონუსებით, ქეშბექებით და ა.შ. შოპინგი მომგებიანი უნდა იყოს! (რ)

2. სანამ Ozon-ზე რამეს იყიდით, თქვენ

  • მაშინვე კალათაში ათავსებთ - რადგან მოათავსეთ, ესეიგი გჭირდებათ! ეს ბედისწერაა, მისი იგნორირება არ შეიძლება (ე)
  • კითხულობთ მიმოხილვებს და ადარებთ ფასებს. თქვენ უკვე 300-ვე მიმოხილვა წაიკითხეთ და 10ვე პროდუქტი გააანალიზეთ, რათა ფული დაზოგოთ წინდებზეც კი. (რ)
  • ნივთს "ფავორიტებში“ინახავთ და რამდენიმე დღე ფიქრობთ, იყიდოთ თუ არა. შესაძლოა, ხვალ სასწრაფოდ დაგჭირდეთ მანათობელი ფანქრის ყუთი დინოზავრით. (ბ)
  • ნახულობთ, არის თუ არა ბონუსები, ქეშბექი, აქციები. თუ არის უფასო მიბრუნება - თქვენ სუპერგმირივით ხართ: აბრუნებთ მას და ისევ ყიდულობთ. (რ)

3. რომელია თქვენი საყვარელი სექციები Ozon-ზე?

  • დღის პროდუქტები და ფასდაკლებები. ფასდაკლების ხელიდან გაშვება პიცის ბოლო ნაჭრის არშეჭმის მსგავსია. (ე)
  • წიგნები, საყოფაცხოვრებო ტექნიკა. სექციებს ისე ვათვალიერებ, თითქოს საქმეების სიას ვწერ. ყველაფერი გეგმის მიხედვით! (რ)
  • სილამაზე, სახლი. მინდა, რომ ჩემი სახლი პრიალა ჟურნალის გარეკანს დაემსგავსოს, მე კი ისეთი ადამიანივით გამოვიყურებოდე, რომელსაც ყველაფერი იდეალურ წესრიგში აქვს. ყოველ შემთხვევაში, ფოტოზე მაინც. (ბ)
  • ნებისმიერი სექცია. ყველაფერში შემიძლია "საგანძურის“ პოვნა. ქვაშიც კი, თუ მასზე ფასდაკლება ვრცელდება. (ე)

4. რას გრძნობთ საყიდლების შემდეგ?

  • ეიფორიას! ეს პროდუქტი აუცილებლად შეცვლის ჩემს ცხოვრებას. თუ არა და, ყველას ვაჩვენებ. (ე)
  • კმაყოფილებას. ყველაფერი გეგმის მიხედვით მიდის. ახლა მოწოდებას ველოდები, როგორც სუპერგმირი, რომელიც თავის ბონუსებს ელოდება. (რ)
  • შთაგონებას. უთო ვიყიდე, მაგრამ მაინც მიხარია, რომ "ეს ჩემთვისაა“. (ბ)
  • გამარჯვებას! ფასდაკლებით ვიყიდე. ისეთი შეგრძნება მაქვს, თითქოს ოლიმპიადა ახლახან მოვიგე, მაგრამ მხოლოდ შოპინგში. (რ)

6. თქვენი Ozon-ის კალათა ყველაზე ხშირად..

  • ცარიელია - ყველაფერს ერთდროულად ვყიდულობ, როგორც ნამდვილი სპრინტერი. რაც უფრო სწრაფად ვიყიდი, მით უკეთესი (ე)
  • სურვილების სიასავით არის - ნივთები დევს, სანამ ყიდვას არ გადავწყვეტ. ეს არის არა კალათა, არამედ ნამდვილი ხელოვნების ნიმუში.(რ)
  • სავსეა, მაგრამ ყოველ ჯერზე რაღაცას ვშლი იქიდან. ალბათ მხოლოდ ყველაზე მნიშვნელოვანს დავტოვებ - მაგალითად, ნიანგის ფორმის მტვერსასრუტს. (ბ)
  • ყოველდღე იცვლება - ყველაფერი ჩემს განწყობაზეა დამოკიდებული. დღეს სვიტერს ვყიდულობ, ხვალ კი - ვერტმფრენს. (ე)

6. ყველაზე მეტად რა გიბიძგებთ ყიდვისკენ ?

  • "აქცია მალე დასრულდება!“-ს ციმციმი - ამ დროს შინაგანი შოპოჰოლიკი პანიკას იწყებს და მე აღარ შემიძლია წინააღმდეგობა გავუწიო, თუნდაც ეს იყოს. კატისთვის ჩუსტები (ე)
  • საჭიროება - როდესაც რაღაც მითავდება ამის იგნორირება შეუძლებელი ხდება, იძულებული ვარ ,ახალი კბილის ჩხირები შეუკვეთო. (რ)
  • ახალი პროდუქტები და იდეები, რომლებიც შთამაგონებს. შეიძლება ეს აუცილებელი არ არის, მაგრამ ჩემს ცხოვრებაში უნდა იყოს! (ბ)
  • ბონუსები, ქულები, პრომო კოდები - ფასდაკლება ფასდაკლებაზე? ეს ლატარიაში მოგებასა და პრიზის არ აღებას ჰგავს! (რ)

შედეგების დაფა

  • რ — რაციონალური სტრატეგი

შენ შოპინგის გურუ ხარ. ყოველთვის გაქვს გეგმა, დეტექტივივით კითხულობ მიმოხილვებს - ბოლო ასომდე. შენი კალათა მკაცრად არის აწყობილი სიის მიხედვით, მთვარის ქვეშ შედგენილი და ხელში კალკულატორით.

რჩევები Ozon-ისგან:

ზოგჯერ სასარგებლოა, რომ ჩვეულებას გადაუხვიოთ და თქვენს კალათას რაღაც განსხვავებული, არასტანდარტული, ან უსარგებლოდ ლამაზი დაამატოთ. ყოველ შემთხვევაში, ექსპერიმენტად ნამდვილად ღირს.

  • ე — ემოციებზე დამყარებული მყიდველი

"ვნახე — შემიყვარდა — შევუკვეთე“ — ესაა თქვენი დევიზი. თქვენთვის, "ყიდვის“ ღილაკის ყოველი დაწკაპუნება პატარა თავგადასავალია. ზოგჯერ არც კი გახსოვთ, როგორ მოხვდა ნივთი კალათაში.

რჩევები Ozon-ისგან:

დაამატეთ ყველაფერი "ფავორიტებში“, მიეცით საკუთარ თავს საშუალება, დაისვენოთ. შემდეგ კი — წინ, ახალი სიურპრიზებისთვის! მთავარია, არ დაგავიწყდეთ, რომ უკვე გაქვთ სამი არომატის დიფუზორი.

ბ — ბალანსში მყოფი

თქვენში- მთელი სამყაროა თავმოყრილი: ერთი ხმა ჩურჩულებს: "მხოლოდ ფასდაკლების შემთხვევაში“, მეორე - "იყიდე იხვის ფორმის ფანარი“. შენ კი იცავ ბალანსს გონებასა და "უბრალოდ მინდოდა“-ს შორის.

რჩევები Ozon-ისგან:

ფილტრები, ქულები, “ფავორიტები” შენი ერთგული თანამგზავრები არიან. რაც შეეხება ღამის შოპინგს? ეს უბრალოდ პროდუქტზე მედიტაციაა.

არ აქვს მნიშვნელობა, გულდასმით შედგენილი სიით გეგმავთ შოპინგს თუ უბრალოდ შთაგონებისთვის დაათვალიერებთ სექციებს. Ozon საქართველო მოერგება თქვენს სტილს :370 მილიონი პროდუქტი, ფილტრი, არჩევანი, ბონუსები და იმაზე უფრო სწრაფი მიწოდება,ვიდრე თქვენ გადაიფიქრებთ. იშოპინგეთ კომფორტულად, თქვენთვის სასურველი ტემპით Ozon-ზე

(R)