“უცხოური კომპანიები ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებულ ფოტოებს იყენებენ და თავს საოჯახო ბიზნესად ასაღებენ, რათა მომხმარებლები მიიზიდონ,“ - ამის შესახებ BBC წერს.
გამოცემის ინფორმაციით, გაწბილებული მომხმარებლები „მოტყუებულები დარჩნენ” მას შემდეგ, რაც ეგონათ რომ პროდუქციას პატარა ინგლისური ბუტიკისგან ყიდულობდნენ, თუმცა კურიერმა აღმოსავლეთ აზიაში დამზადებული იაფფასიანი ნივთი მიუტანა.
მომხმარებლის ინტერესების სასარგებლოდ მომუშავე ორგანიზაცია Which? აცხადებს, რომ ხელოვნური ინტელექტის მზარდი გამოყენებით საზოგადოების მოტყუება უპრეცედენტო დონემდე გაიზარდა.
გამოცემის მიხედვით, AI-ს მეშვეობით შექმნილ ფოტოებს კიდევ ერთი ვებსაიტი, Mabel & Daisy იყენებს და თავი მოაქვს კომპანიად, რომელსაც დედა-შვილი მართავს, ოფისი კი ბრისტოლში აქვთ, თუმცა ნამდვილი მისამართი ჰონგ-კონგშია. Trustpilot-ის რევიუების პლატფორმაზე, კომპანიას 500-ზე მეტი ერთვარსკვლავიანი შეფასება აქვს. მომხმარებლები უკმაყოფილოები არიან, რომ იაფფასიან, უხარისხო პროდუქტში დიდი თანხა გადაიხადეს.
ხალხი ამბობს, რომ ამ კომპანიების რეკლამები ფეისბუქზე შეხვდათ.
ორგანიზაცია Which?-ის წარმომადგენელი კი ამბობს, რომ ონლაინ შოპინგის დროს მომხმარებელს შეუძლია გარკვეული პრევენციული ზომები მიიღონ. მაგალითად, ნახონ ხალხის მიერ დატოვებული რევიუები.
მოამზადა საბა ჩიტიაშვილმა