"ნატახტარმა" პროდუქციის დიზაინი შეცვალა

"ნატახტარმა" პროდუქციის დიზაინი შეცვალა

კომპანია "ნატახტარმა" ბაზარზე პროდუქცია ახალი დიზაინის ქილაში გამოიტანა. ახალი დიზაინის ქილაში ბაზარზე "ნატახტარის ლიმონათის" მსხლის არომატი გამოჩნდა. კომპანია სამომავლოდ ახალ ქილებში სხვა არომატების ჩამოსხმასაც გეგმავს. პროდუქცია ალუმინის 330-მილიგრამიან ქილაშია ჩამოსხმული და ერთი ქილის ფასი 80 თეთრია.

"ნატახტარმა" ბოთლის რედიზაინი ცოტა ხნის წინათ განახორციელა და პროდუქციაც გაამრავალფეროვნა. ბაზარზე უკვე იყიდება "ნატახტარის ლიმონათი" ჟოლოს, კოწახურისა და ვაშლის არომატებით.

რა? სად? რა ფასად?

გაიგეთ ”რადიო მარკეტში”

ყოველ სამუშაო დღეს 10:50 და 11:50 საათზე

რადიო ”პალიტრის” ეთერში - FM 103.9

საკონდიტრო კომპანია "აზატოს" ქსელი გაფართოვდა

სვანეთში ახალი პრემიუმ კლასის სასტუმრო გაიხსნება

"საქართველოს ბანკმა" ახალი წლის დღესასწაულთან დაკავშირებით ბანკის სერვისცენტრების სამუშაო განრიგი გამოაცხადა