"გურიელი" უახლოეს მომავალში რესტორნებისა და კაფეების ბაზრის მაქსიმალურად ათვისებას გეგმავს. კომპანიის მენეჯმენტის ცნობით, "გურიელმა" გამოიკვლია ბაზრის ეს სეგმენტი და აღმოჩნდა, რომ რესტორნებისა და კაფეების ადმინისტრაცია უპირატესობას ანიჭებდა ძვირადღირებულ ჩაის, სწორედ ამიტომ "გურიელმა" ამ მიმართულებითაც აგრესიული მარკეტინგული პოლიტიკის გატარება გადაწყვიტა.
ამასთან, კომპნია ასორტიმენტის გაფართოებას განაგრძობს და მალე ბრენდი პრემიუმ-კლასის ჩაის, სახელწოდებით"პრინცი გურიელი" გამოუშვებს, რომელიც, როგორც მენეჯტში განაცხადეს, მაღალი კლასით, დახვეწილი დიზაინით გამორჩეული იქნება.
ამ დროისთვის, გურიელს ქართული ჩაის ბაზრის 20% უჭირავს.
რა? სად? რა ფასად?
გაიგეთ ”რადიო მარკეტში”
ყოველ სამუშაო დღეს 10:50 და 11:50 საათზე
რადიო ”პალიტრის” ეთერში - FM 103.9