ავტორი:

ახალი შეთავაზებები ფართო საზოგადოებასა და ბიზნესს –  როგორ შეიცვალა ელექტრონული კომერცია უკანასკნელ პერიოდში

ახალი შეთავაზებები ფართო საზოგადოებასა და ბიზნესს –  როგორ შეიცვალა ელექტრონული კომერცია უკანასკნელ პერიოდში

მსოფლიოში განვითარებული მოვლენების შედეგად ყოველდღიურად უფრო დიდი როლი ენიჭებათ კომპანიებს, რომლებიც ფართო საზოგადოებას სხვადასხვა ონლაინ მომსახურებასა და ონლაინ გაყიდვებს სთავაზობენ. თუ აქამდე ისინი მხოლოდ ადამიანების კომფორტზე ზრუნავდნენ, ახლა დიდი მისია დაეკისრათ და საზოგადოების სრულფასოვან ცხოვრებაზე ზრუნვა უწევთ. ქართულ ბაზარზე ელექტრონული კომერიციის ერთ–ერთი გამორჩეული კომპანია არის Hotsale.ge, რომელიც სწრაფად მოერგო განვითარებულ მოვლენებს და საკუთარი სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში მომხმარებელს არაერთი სიახლე და განსაკუთრებული მომსახურება შესთავაზა.

როგორც კომპანიის დირექტორი თათული ზაკალაშვილი განმარტავს, მათ სიახლეები ისე დანერგეს, რომ ერთი მხრივ, მაქსიმალურად კომფორტული მომსახურება მიიღოს მომხმარებელმა, მეორე მხრივ, კი ბიზნესსაქმიანობა არ შეწყდეს და მათ საკუთარი პროდუქციისა თუ მომსახურების შეთავაზება მომხმარებლისთვის უწყვეტ რეჟიმში შეძლონ.

როგორ შეიცვალა Hotsale.ge–ის საქმიანობა ქვეყანაში განვითარებული მოვლენების შემდეგ?

Hotsale.ge ყოველთვის იყო ერთის მხრივ ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობის საუკეთესო პლატფორმა, ხოლო მეორეს მხრივ ხელს უწყობდა მომხმარებლისათვის სარგებელის შექმნასა და დანაზოგების სტიმულირებას. თუცა ვებგვერდი ძირითადად აერთიანებდა მომსახურების სფეროს. COVID-19 ის გამოჩენამ მსოფლიოში ჩვენი პლატფორმის მიმართულებებშიც მნიშვნელოვანი ცვლილებები გამოიწვია. ვიგრძენით, რომ ახლა ისე როგორც არასდროს ბიზნესს სჭირდება ჩვენი დახმარება. სწორედ ამიტომ ჩვენმა გუნდმა ყველაფერი გააკეთა იმისათვის, რომ კომპანიებს დახმარებოდა მათი პროდუქტის ონლაინ რეალიზაციაში. მოგეხსენებათ ვირუსს შესაძლოა მოჰყვეს მძიმე ეკონომიკური შედეგები. ღია ვართ, დავეხმაროთ ყველა დაინტერესებულ კომპანიას ამ შედეგების თავიდან აცილებაში. ჩვენი სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში ნებისმიერ კომპანიას ვთავაზობთ დახმარებას და ჩვენი პლატფორმის საშუალებით ონლაინ გაყიდვებს. ამით ქვეყანაში მიმდინარე ეკონომიკური პროცესების შეუფერხებლა წარმართვაში ჩვენი წვილი შეგვაქვს.

დეტალურად რომ მოგვიყვეთ, რა ახალ შეთავაზებები შექმნა კომპანიამ ბიზნესსაქმიანობების მხარდასაჭერად?

ჩვენ ტექნიკურად უზრუნველვყავით მათი შეთავაზებების განთავსება, დავგეგმეთ გაზომვადი მარკეტინგული კამპანიები იმისათვის, რომ ბიზნესებს მომხმარებელთან კავშირი არ გაეწყვიტათ. დღეს თითქმის ყველა მოთხოვნადი და საჭირო პროდუქტი ავითვისეთ და განვათავსეთ. მაშასადამე მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერი მისთვის საინტერესო პროდუქტი შეიძინოს ვებგვერდზე და რათქმაუნდა, კრიზისის ჟამს მოახერხოს მნიშვნელოვანი თანხის დაზოგვა. თავისთავად მნიშნელოვანია ის რომ ჩვენ ვართ პროდუქციისა და სერვისის მიწოდების წყარო, თუმცა მიმდინარე ვითარებაში განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება დანაზოგს, რომლის გაკეთების საშუალებაც ჩვენი საიტის მეშვებით ეძლევათ.

რა სერვისებისა და პროდუქტების მიღებას სთავაზობთ დღეს მომხმარებლებს?

მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერი პროდუქტი შეიძინოს ვებ გვერდზე, იქნება ეს საკვები, პირველადი მოხმარების, სააფთიაქო, ვირუსისგან ეფექტურად დამცავი ნიღბები, კოსმეტიკა, თავის მოვლის საშუალებები, ონლაინ საგანმანათლებლო კურსები, სამაგიდო თამაშები, სპორტული ინვენტარი, სათამაშოები პატარებისთვის, ტექსტილი და მრავალი სხვა. ასევე ჩვენი კიდევ ერთი ინტელექტუალური პლატფორმაა Readersland.ge,სადაც მომხმარებელი შეიძენს ნებისმიერი ჟანრის წიგნებს, იქნება ეს კლასიკური, საბავშვო თუ ბიზნეს ლიტერატურა.

და რაც დღეს ყველაზე მნიშვნელოვანია, თანხის დაზოგვის პარალელურად, მომხმარებელს ვთავაზობთ მიტანის სერვისს. ჩვენ უზრუნველვყოფთ ყველა შენაძენის მიწოდებას მომხმარებელთან უსაფრთხოების ყველა ნორმის დაცვით

ამჟამად რამდენი შეთავაზებაა განთავსებული ვებგვერდზე?

ვებგვერდზე მომხმარებელი 1000–ზე მეტ შეთავაზებას იპოვის, რომელიც სხვადასხვა თემატურ კატეგორიაშია განაწილებული.

მომხმარებლების ქცევა რამდენად შეიცვალა ბოლო პერიოდში?

საზოგადოების ქცევა მნიშვნელოვნად შეიცვალა. აუცილებელია, ვიზრუნოთ ერთმანეთზე და დავრჩეთ სახლში, მაგრამ ეს გარემოებაც შეგვიძლია ვაქციოთ შესაძლებლობად, დავკავდეთ თვითგანვითარებით, გავაცნობიეროთ ისიც, რომ ყველაფერი ონლაინშია ახლა, გამოვიყენოთ ეს შანსი, ვივარჯიშოთ, ვიკითხოთ ის წიგნები, რომელთა წაკითხვასაც დიდიხანია ვგეგმავთ, მაგრამ დრო ვერ გამოვნახეთ ამისთვის, მეტი დრო გავატაროთ პატარებთან, ხელი შევუწყოთ მათ განვითარებასაც. თან ხომ ვიცით, რომ ყველაფერი შეგვიძლია, შევიძინოთ და მივიღოთ სახლიდან გაუსვლელად. ჯანმრთელობა უპირველესია, ამიტომ დარჩით სახლში და ჩვენ ვიზრუნებთ თქვენს კომფორტზე.

როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?

ჩვენ ვიკვლევთ მომხმარებლის საჭიროებას მუდმივად და ვიქნებით ორიენტირებულნი, რომ ვუპასუხოთ ყველა ამ საჭიროებას იმისათვის, რომ მომხმარებელი უსაფრთხოდ იყოს. ასევე მინდა ვთქა, რომ ყველა დაინტერესებულ კომპანიასთან თანამშრომლობისათვის ღია ვართ, ვეცდებით მხარში დავუდგეთ მათ, როგორც ამას საჭიროება მოითხოვს.

„ნიკორამ“  StopCOV ფონდის მხარდასაჭერად 100 000 ლარი გადარიცხა

ინოვაციური, ფარის ტიპის ნიღბები საქართველოში მზადდება - კომპანია "ფავორიტი სტილის" პროექტი COVID-19-ის წინააღმდეგ

როგორ შეიცვალა წარმოებებსა და მარკეტებში დასაქმებული ადამიანების სამუშაო რეჟიმი საგანგებო მდგომარეობის გამოცხადების შემდეგ