დასახელდა ყველაზე ძვირად ღირებული საავტომობილო ბრენდი

დასახელდა ყველაზე ძვირად ღირებული საავტომობილო ბრენდი

2011 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული საავტომობილო ბრენდი Toyota გახდა. კომპანიის ღირებულება 25,198 მილიარდ დოლარადაა შეფასებული, რაც გასული წლის მაჩვენებელზე 11%-ით მეტია.

ეს მონაცემები მოყვანილია მსოფლიოს ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგში BrandZ Top-100, რომელსაც ყოველწლიურად აქვეყნებს კვლევითი სააგენტო Millward Brown Optimor.

ძვირად ღირებული ბრენდების საერთო ჩამონათვალში "ტოიოტა" მხოლოდ 27-ე ადგილზეა. საავტომობილო ბრენდებს შორის გასული წლის ანალოგიური რეიტინგის ლიდერი გერმანული კომპანია BMW - მიმდინარე წელს მეორე ადგილზეა და შეფასებულია 22,425 მილიარდ დოლარად, საერთო ჩამონათვალში ის 30-ე ადგილზეა. რეიტინგის მესამე პოზიციაზეა Mercedes-Benz, რომელიც საერთო ჩამონათვალში 50-ე ადგილზეა და შეფასებულია 15,344 მილიარდ დოლარად.

ძვირად ღირებული საავტომობილო ბრენდების ათეულში ასევე მოხვდნენ

Honda, Porsche, Nissan,Volkwagen, Ford, Audi და Lexus.

საერთო ჯამში საავტომობილო ბრენდების ღირებულება მიმდინარე წელს 7%-ით გაიზარდა, მაშინ როდესაც გასულ წელს 15%-იანი ვარდნა დაფიქსირდა. ანალიტიკოსების პროგნოზით საავტომობილო ბრენდების ფასი ზრდას მომავალშიც განაგრძობს, რაც პირველ რიგში, დაკავშირებული იქნება ახალ ავტომობილებზე აქტიური მოთხოვნით.

კოკა კვირკველია

რადიო "პალიტრა"

26 მაისის ასტროლოგიური პროგნოზი

ყველაზე უცნაური საქორწინო კაბა (+ ფოტო)

ოჯახი, რომელიც ლომთან ერთად ცხოვრობდა (+ ფოტოგალერეა)