"ხალხს რიგითი "ავტოხულიგანი" ეგონა, ის კი ფენომენი იყო"

"ხალხს რიგითი "ავტოხულიგანი" ეგონა, ის კი ფენომენი იყო"

გიორგი თევზაძე 23 ივნისს ბათუმში მომხდარ ავტოკატასტროფას ემსხვერპლა. ბედის ირონიით, ცნობილი ექსტრემალი და დრიფტერი მაშინ დაიღუპა, როცა მისი BMW M5-ის საჭესთან გიორგის მეგობარი იჯდა - ავტომანქანამ მართვა დაკარგა და ხეს შეეჯახა... ეს სწორედ ის M5-ია, თბილისის ქუჩებში გიჟური რბოლის კადრებით youtube რომ დაიპყრო... ინტერნეტში ატვირთული კადრები სამ მილიონზე მეტმა მომხმარებელმა ნახა, თუმცა, გიორგის, მეტსახელად "თევზს" არც კრიტიკოსები მოჰკლებია... "დრიფტის მეფე", გიორგი თევზაძე მხოლოდ "ავტოხულიგანი" ან სტრიტრეისერი არ ყოფილა. ძალიან მორწმუნე, განათლებული, თბილი ბიჭი იყო, ახალმოყვანილი მეუღლე და უამრავი განუხორციელებელი გეგმა დატოვა... გიორგი თევზაძის გახსენება მის მეგობრებს ვთხოვეთ.

გოგა თოლორაია: - გარდაცვალებამდე ერთი დღით ადრე, გიორგი მეგობრებთან ერთად მოსკოველ სტუმრებს დახვდა ბათუმში, საიდანაც მერე მთელი საქართველო უნდა შემოევლოთ... გიორგი თამადა იყო და ღამით, რესტორნიდან რომ წამოვედით, საკუთარი ავტომანქანის საჭესთან დაჯდომა მეგობარს სთხოვა...

ვინც არ იცნობდა, მხოლოდ სტრიტრეისერი ან "ქუჩის ავტოხულიგანი" ეგონა. არადა, ნამდვილი ფენომენი იყო. საჭეს ხომ არაბუნებრივად სრულყოფილად ფლობდა და ავტომანქანის შესახებ თეორიულადაც ყველაფერი იცოდა. ძალიან განათლებული, ერთგული, ღვთისმოშიში ბიჭი იყო. მხოლოდ საკუთარ თავზე არასდროს ლაპარაკობდა - Needfordrive-ში ისეთი ბიჭები მყავს, რასაც მე ვაკეთებ, მათაც შეუძლიათო... არადა, თავად ისეთი რაღაცების გაკეთება შეეძლო, ვერავინ გაიმეორებს. რამდენიმე თვის წინ დაოჯახდა, მისი მეუღლე თიკა ოქტომბერში გოგონას ელოდება...

დავით მიქაია: - თავად არასდროს დაუმტვრევია ავტომანქანა. ჩემს BMW-ს ყველაფრის გაკეთება შეუძლია, ოღონდ ერთი ნაკლი აქვს, მცირე შეცდომასაც კი არ გაპატიებსო... სწორედ ეს მოსწონდა - არ მიყვარს, ჩემი და ავტომობილის "ურთიერთობაში" დამცავი სისტემები რომ ერევაო... რისკავდა, მაგრამ ისე, რომ დარწმუნებული იყო, არაფერი შეეშლებოდა. ყველა დეტალი წინასწარ ჰქონდა გათვლილი, მართვისას ყველაფერს აკონტროლებდა, ისე იყო მობილიზებული, რომ გამოლაპარაკებოდი, შეიძლება, არც კი ეპასუხა...

ბევრი გვაკრიტიკებდა... თავადაც ვიცით, ქალაქში ასე სიარული რომ არ შეიძლება და სულ ასე არც ვმოძრაობდით. ის ორი ვიდეოფირი იმიტომ გადავიღეთ, ყურადღება რომ მიგვექცია, Needfordrive.com-ი პოპულარული გამხდარიყო, სპონსორები დაგვეინტერესებინა... საპატრულო პოლიციასაც კი ვთხოვეთ, დაგვხმარებოდა, ამ ყველაფრისთვის ლეგალური სახე რომ მიგვეცა. გიორგის ბევრი გეგმა ჰქონდა, დრიფტისა და ექსტრემალური მართვის სკოლის გახსნას აპირებდა. გადაცემის გადაღებაც დავიწყეთ, საპილოტე გადაცემა ჩავწერეთ კიდეც. საკმაოდ რეიტინგული საზღვარგარეთული არხები იყვნენ დაინტერესებული, რაც ძალიან ახარებდა. გადაცემის დასახელება - "ჯი დრაივიც" თავად მოიფიქრა. სამწუხაროდ, მხოლოდ ერთი გადაცემის ჩაწერა მოვასწარით. აუცილებლად გავაგრძელებთ.

იხილეთ სტატიის სრული ვერსია

იხილეთ ვიდეო

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია