საინფორმაციო პორტალი
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • საზოგადოება
  • მსოფლიო
  • სამართალი
  • სამხედრო
  • შემთხვევა
  • კულტურა
  • წიგნები
  • Faceამბები
  • მოზაიკა
  • კონფლიქტები
  • რეიტინგი
  • Zooclub
  • Answers
  • Astrologi
  • კარიბჭე
  • კროსვორდები
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • საზოგადოება
  • სამართალი
  • მსოფლიო
  • სამხედრო
  • შემთხვევა
  • შოუბიზნესი
  • ყველა კატეგორია
    • ეკონომიკა
    • კონფლიქტები
    • მოზაიკა
    • წიგნები
    • Faceამბები
    • მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • საზოგადოება
  • სამართალი
  • მსოფლიო
  • სამხედრო
  • შემთხვევა
  • შოუბიზნესი
  • ყველა კატეგორია
    • ეკონომიკა
    • კონფლიქტები
    • მოზაიკა
    • წიგნები
    • Faceამბები
    • მნიშვნელოვანი ინფორმაცია

რუსეთის სამი საგარეო საქმეთა მინისტრის ქართული ბავშვობა

05:11 / 06-02-2017

"რუ­სე­თის სა­გა­რეო საქ­მე­თა უწყე­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლე­ბის ქარ­თუ­ლი ბავ­შვო­ბა" - სტა­ტია ამ სა­თა­უ­რით ევ­გე­ნი პრი­მა­კო­ვის, იგორ ივა­ნო­ვი­სა და სერ­გეი ლავ­რო­ვის შე­სა­ხებ სა­ინ­ტე­რე­სო და ბევ­რის­თვის უც­ნობ დე­ტა­ლებს ამ­ხელს.

"სა­ქარ­თვე­ლო­ში გი­ცხოვ­რი­ათ? მა­შინ მი­ღე­ბუ­ლი ხართ" - შე­საძ­ლოა, ასეთ მოკ­ლე გა­სა­უბ­რე­ბას გა­დი­ოდ­ნენ სა­გა­რეო საქ­მე­თა მი­ნის­ტრე­ბი რუ­სეთ­ში თა­ნამ­დე­ბო­ბა­ზე და­ნიშ­ვნამ­დე. ხუმ­რო­ბა იქით იყოს, მაგ­რამ რუ­სე­თის 4 მთა­ვა­რი დიპ­ლო­მა­ტი­დან სამს, ახალ­გაზ­რდო­ბის წლე­ბი სა­ქარ­თვე­ლო­ში აქვთ გა­ტა­რე­ბუ­ლი.

ევ­გე­ნი პრი­მა­კო­ვი

რუ­სე­თის რი­გით მე­ო­რე სა­გა­რეო საქ­მე­თა მი­ნის­ტრი ევ­გე­ნი პრი­მა­კო­ვი კი­ევ­ში და­ი­ბა­და, თუმ­ცა ბავ­შვო­ბა თბი­ლის­ში გა­ა­ტა­რა. ბავ­შვის გა­ჩე­ნი­დან მა­ლე­ვე მისი დედა - ანნა პრი­მა­კო­ვა თბი­ლის­ში დაბ­რუნ­და, სა­დაც მისი ოჯა­ხი ცხოვ­რობ­და. ევ­გე­ნი თბი­ლი­სის ყვე­ლა­ზე ინ­ტერ­ნა­ცი­ო­ნა­ლურ რა­ი­ონ­ში იზ­რდე­ბო­და - პლე­ხა­ნოვ­ზე, სა­დაც სხვა­დას­ხვა ერე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი ცხოვ­რობ­დნენ: ქარ­თვე­ლე­ბი, სომ­ხე­ბი, ქურ­თე­ბი, ებ­რა­ე­ლე­ბი, პო­ლო­ნე­ლე­ბი, გერ­მა­ნე­ლე­ბი, რუ­სე­ბი. პრი­მა­კო­ვი ბავ­შვო­ბი­დან სა­უბ­რობ­და ქარ­თუ­ლად და სომ­ხუ­რად.

სკო­ლა­ში მარ­ნე­ულ­ში და­დი­ო­და. მეშ­ვი­დე კლა­სის შემ­დეგ, 1944 წელს სამ­ხედ­რო-სა­ზღვაო მო­სამ­ზა­დე­ბელ ცენ­ტრში ჩა­ი­რი­ცხა ბა­ქო­ში. ორ წე­ლი­წად­ში ჯან­მრთე­ლო­ბის გა­უ­ა­რე­სე­ბის გამო გა­მო­უშ­ვეს, რად­გან ტუ­ბერ­კუ­ლო­ზის სა­წყი­სი ფორ­მა აღ­მო­აჩ­ნდა. ეს გახ­და მისი თბი­ლის­ში დაბ­რუ­ნე­ბის მი­ზე­ზი, სა­დაც 1948 წელს მე-14 სა­შუ­ა­ლო სკო­ლა და­ამ­თავ­რა. მას­წავ­ლებ­ლე­ბი აღ­ნიშ­ნავ­დნენ, რომ პრი­მა­კო­ვი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად ნი­ჭი­ე­რი იყო მა­თე­მა­ტი­კი­სა და უცხო ენე­ბის სწავ­ლა­ში. სკო­ლის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ, მან სწავ­ლა რუ­სეთ­ში გა­აგ­რძე­ლა.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში გაზ­რდილ­მა რუს­მა დიპ­ლო­მატ­მა ცხოვ­რე­ბა ქარ­თველ ქალს და­უ­კავ­ში­რა - მისი პირ­ვე­ლი მე­უღ­ლე, რო­მელ­თა­ნაც პრი­მა­კოვს ორი შვი­ლი დარ­ჩა, ლა­უ­რა ხა­რა­ძე გახ­ლდათ, რო­მე­ლიც საბ­ჭო­თა გე­ნერ­ლის, მი­ხე­ილ გვი­ში­ა­ნის შვი­ლი იყო.

იგორ ივა­ნო­ვი

ივა­ნოვ­მა არა მხო­ლოდ ბავ­შვო­ბა გა­ა­ტა­რა სა­ქარ­თვე­ლო­ში, არა­მედ ის ნა­ხევ­რად ქარ­თვე­ლი­ცაა - დე­და­მი­სი ელე­ნე (ელი­კო) სა­ღი­რაშ­ვი­ლი ქარ­თვე­ლია. ექვს წლამ­დე ივა­ნო­ვი დე­დის მშობ­ლებ­თან სა­ქარ­თვე­ლო­ში იზ­რდე­ბო­და. რუ­სე­თის სა­გა­რეო საქ­მე­თა მი­ნის­ტრის ბავ­შვო­ბამ ახ­მე­ტა­ში გან­ვლო. ერთ-ერთ სა­ჯა­რო გა­მოს­ვლა­ში უკვე რუ­სე­თის სა­გა­რეო საქ­მე­თა მი­ნის­ტრის პოსტზე, მან გა­ნა­ცხა­და: "მე მიყ­ვარს სა­ქარ­თვე­ლო და ნა­ხევ­რად ქარ­თვე­ლი ვარ".

სერ­გეი ლავ­რო­ვი

დიპ­ლო­მა­ტის ოფი­ცი­ა­ლურ ბი­ოგ­რა­ფი­ა­ში წე­რია, რომ ის რუ­სეთ­ში და­ი­ბა­და და რუ­სია. მაგ­რამ ლავ­რო­ვის თბი­ლი­სუ­რი წარ­სუ­ლით დიდი ხა­ნია ინ­ტე­რეს­დე­ბა ქარ­თუ­ლი პრე­სა. რო­გორც მათ მო­ა­ხერ­ხეს დად­გე­ნა, ლავ­რო­ვი ავ­ლა­ბარ­ში ცხოვ­რობ­და და 93-ე, ამ­ჟა­მინ­დელ 84-ე სკო­ლა­ში სწავ­ლობ­და. თბი­ლი­სის სომ­ხუ­რი დი­ას­პო­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლის ვან ბა­ი­ბურ­თის მტკი­ცე­ბით, ლავ­რო­ვი ნამ­დვი­ლად ცხოვ­რობ­და ავ­ლა­ბარ­ში. თუმ­ცა აღ­ნიშ­ნულ სკო­ლა­ში არ უს­წავ­ლია, რად­გან მშობ­ლებ­მა ის მოს­კოვ­ში მა­ნამ­დე წა­იყ­ვა­ნეს, სა­ნამ სას­კო­ლო ასა­კი მო­უ­წევ­და. 2005 წელს, ერევ­ნის უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში სტუმ­რო­ბი­სას ლავ­როვს ჰკი­თხეს, სომ­ხუ­რი წარ­მო­მავ­ლო­ბა ხელს ხომ არ გიშ­ლი­თო. "მე თბი­ლი­სუ­რი ფეს­ვე­ბი მაქვს, იმი­ტომ, რომ მა­მა­ჩე­მი იქი­და­ნაა. ჩემ­ში სომ­ხუ­რი სის­ხლი ჩქეფს და ეს მე არა­ფერ­ში მიშ­ლის ხელს", - უპა­სუ­ხა ლავ­როვ­მა.

ასეა თუ ისე, სა­ქარ­თვე­ლო­ში გა­ტა­რე­ბულ ბავ­შვო­ბას, არ უმოქ­მე­დია პრი­მა­კო­ვის, ივა­ნო­ვი­სა და ლავ­რო­ვის პო­ლი­ტი­კურ მოღ­ვა­წე­ო­ბა­ზე. სა­მი­ვე იდგა და დგას რუ­სე­თის სა­გა­რეო პო­ლი­ტი­კის ინ­ტე­რე­სე­ბის სა­და­რა­ჯო­ზე.

მომ­ზა­დე­ბუ­ლია sputnik-georgia.ru-ს მი­ხედ­ვით

გაზიარება
ტეგები:
#რუსეთი
#მინისტრი
#სერგეი ლავროვი
#ევგენი პრიმაკოვი
#იგორ ივანოვი
მკითხველის კომენტარები /68/
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
soso
17
0
მერე ჩვენ რა!?)
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
mari
26
0
სამივე ძალიან ძლიერი საგარეო საქმეთა მინისტრია.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
SOSO
33
0
"ასეა თუ ისე, საქართველოში გატარებულ ბავშვობას, არ უმოქმედია პრიმაკოვის, ივანოვისა და ლავროვის პოლიტიკურ მოღვაწეობაზე. სამივე იდგა და დგას რუსეთის საგარეო პოლიტიკის ინტერესების სადარაჯოზე."რუსეთის ინტერესებს ემსახურებოდა სტალინი, შევარდმაძემ შეუნარჩუნა რუსეთს კავკასია და დღეს ის აქ მთავარი მოთამაშეა,.თუ კარგად გავაანალიზებთ შეიძლება ქართველებს მეტი ჰქონდეს გაკეთებული რუსებისთვის ვიდრე საქართველოსთვის.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
Megi
17
0
პრიმაკოვი და ივანოვი გასაგებია, მაგრამ ლავროვის მამის გვარი კალანტაროვი, ჩემი აზრით იგივე კალანდარაშვილი (გაიხსენეთ როგორ უცვლიდნენ დაბოლოებებს ტერტერები ქართულ გვარებს) ქართულია. თუმცა ვეთანხმები სოსოს, მერე ჩვენ რა?
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
qeti
47
0
იმიტომ არ გაგვწირეს ბოლომდე და გვინდობენ დღესაც.
ამერიკა ფიზიკურად (ტანკებით) არა მაგრამ მორალურად და სულიერად რომ გვანადგურებს ეგ არაფერი?
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
emigranti
25
0
უდზლიერესი პოლიტიკოსები რომლის ფესვებიც საქარტველოşია მეამაყებიტ
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
sosos
13
0
აბა, ეგენი რომ არა ხომ გვქონდა არჩევანი სხვა ძვირფას მეზობლებს შორის

რომელი რომელს ჯობს თურქეთი, ირანი

11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
natali
25
0
qeti ჩემო კარგო, იქნებ დეტალებში ახსნა, რაში გამოიხატება ამერიკის როლი, ჩვენი მორალური და სულიერი განადგურების საქმეში? ეს ძალიან საინტერესო იქნებოდა გაგვეგო. თუნდაც ერთი არგუმენტირებული მაგალითი და მერე ვიკამათოთ! კი ბატონო..წინაამღდეგ შემთხვევაში რჩება შთაბეჭდილება, რომ შენი ეს პასკვილი, სულ "სხვა რამეს" ემსახურება.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
მიწაწყალდაკარგული.
52
0
სამიდან ერთის სახელიც, არ იქნებოდა ცნობილი, საქართველოში რომ დარჩენილიყვნენ საცხოვრებლად.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
natali-ს
30
0
ეს ჩემი პირადი აზრია
ამერიკა რომ რუსეთის ადგილას ყოფილიყო ეხლა ამერიკელები ვიქნებოდით.
პასპორტში ჩაიხედე ამ 10 წლის განმავლობაში უკვე ვინა ხარ და წესით ადვილი მისახვედრია ეს ყველაფერი რას ემსახურება. ჩვენს შვილებს და იმათ შვილებს შეიძლება დაავიწყდეთ რა ერისანი არიან.
იმედი მაქვს პრო---ქართველებად დავრჩებით და არა პრო---ვიღავეებად
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
------
33
0
qeti-რა საშინელება ხარ, შენი მხარდამჭერებით. ამერიკამ უფასოდ მოგვცა c -ჰეპატიტის სამკურნალო საშუალებები. ასობით მილიონი დოლარი გრანტის სახით. რუსეთმა მოგვტეხა კისერი, ამოგვაგლიჯა გული, ფეხების მოტეხვას გვიპირებს სამცხე-ჯავახეთში. მეცოდებით.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
Megi
25
0
ამერიკა რომ არა (ხაზს ვუსვამ, ამერიკა და არა ზოგადად დასავლეთი), 90-იანების შემდეგ საქართველო აღარც იარსებებდა!
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
მოკეთე
17
0
ნატალი მიმართავს მოყვასს: "რა საშინელება ხარ". დარწმუნებული ვარ, არც ამერიკა და არც რუსეთი არ არის დამნაშავე ერთმანეთისადმი ჩვენს უსიყვარულობაში.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ნინი
13
0
და რა გააკეთეს საქართველოსთვის კარგი?
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
megi
55
0
ნუ გამოიდებთ თავს ამერიკა-რუსეთის უპირატესობების გარკვევაზე. ორივე სუპერდერჟავაა და თავიანთი ინტერესები აქვთ. ისტორია არ ცნობს ჰიპოტეტურ ვარიანტებს. ხარ რუსეთის მეზობელი და არავინ არ მოიკლავს თავს შენს დასაცავად. უნდა მოახერხო ლავირება და ურთიერთობა ორივე პოლუსთან
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
natali-ს-ს
34
0
"ამერიკა რომ რუსეთის ადგილას ყოფილიყო ეხლა ამერიკელები ვიქნებოდით"

კი მაგიტომაც გახდა მექსიკა ამერიკის გუბერნია სადაც სულ ამერიკული სამხედრო ბაზებია განთავსებული და სეპარატისტული მოძრაობები ღვივდება. ხო მთავარი დამავწიყდა. დიდი ხანია დაკარგეს მექსიკელებმა მექსიკელობა. ამერიკამ დააკარგვინა ;)
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
უცნობი
24
0
პუტინიც, ხომ საქართველოში ცხოვრობდა ბავშვობაში :) კიდევ ვინ არა :D
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
@
26
0
კადრების სამჭედლო ვართ!
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
აბა ამას დაუკვირდით
54
0
ჩვენ რომ მართლა ჭკვიანები ვყოფილიყავით და გონებისთვის რომ მოგვეხმო, საბჭოთა კავშირს კი არ დავანგრევდით, არამედ საქართველოს გავხდიდით ცენტრად და მთავარ მამოძრავებელ ძალად ეს ქვეყანა იქცეოდა, დამიჯერეთ ამის შესაძლებლობა და რესურსები ჰქონდა საქართელოს, კადრების თვალსაზრისითაც მათ შორის, შსაძლებელი იყო წამყვან რესპუბლიკად ქცეულიყო საქართველო, მაგრამ ემოციური და რეგვენი ხალხი ვართ
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
აკა
23
0
ქეთის, მარი-ს თქვენ მომხრე გამორუსებულ პ უ ტ ბ უ ლ ე ბს
რა მიზანი აქვს ასეთი პროპაგანდისტული სტატიის გამოქვეყნებას?!- პასუხი ნათელია.. ნახეთ რა კარგები არიან გარუსებული საქართველოს მანქურთი შვილები,- ,როგორ ,,უყვართ“ საქართველო, 200 წლიანი მონობის შემდეგაც კი... მაგათთანები არ სცნობენ საქართველოს 25 წლის დამოუკიდებელ რესპუბლიკას საერთაშორისოდ აღიარებულ საზღვრებში, ლ ა ვ რ ო ვ ი ყოველ ოფიციალურ შეხვედრაზე გ ვ ა მ ც ი რ ე ბ ს, რომ ,,რუსეთი უ კ ან არ წაიღებს აფხაზეთისა და სამხრეთ ოსეთის დამოუკიდებლობის ა ღ ი ა რ ე ბ ა ს“ და ქართველი ხალხი უნდა შეგუოს ,,ახალ რ ე ა ლ ო ბ ა ს“...გაიგეეთ მონა ქართველებო ?!?!
ის, რომ ეგენი რუსეთის დიდი ხნის მოქალაქეები, საქართველოში დაიბადნენ და გამორუსდნენ, საქართველოს მიმართ არავითარი ვალდებულება არ ეკისრებათ ...
წერილის მიზანი მხოლოდ ერთია.. წაახალისონ ბოლო სამ წელიწადში მომრავლებული გამორუსებული საქართველო ამომრჩეველი .... . მონებო, მტრისა და მოყვრის გარჩევას ვერასოდეს ისწავლით და ისევ საუკუნო მონებად დარჩებით.... აღარ გექნებათ ენა, აღარც მამული... სარწმუნოებით ,,პრავასლავნები“ გახდებით.. ეს უნდა თქვენ ჩრდილოელ ,ევრაზიულ“ იმპერიას. თავისი გამორუსებული ყველა მოქალაქით...
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
Mari-2
27
0
სამი ძლიერი საგარეო საქმეთა მინისტრი და საქართველოს სამი მტერი.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
.
4
0
პრიმაკოვი ხო მოკვდა?!
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
diax
26
0
სამი უძლიერესი პოლიტიკოსი.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
diax-s
21
0
მერე რა გიხარია? სამივე უვარგისი აღმოჩნდა საქართველოსთან მიმართებაში.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ოტტო
31
0
ცეცხლად შეერგოთ მათ ყველაფერი ქართული...
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
!
24
0
ყველა რუსეთში წასული პოლიტიკოსი საქართველოსთვის იყო ოკუპანტი.
რა აგვიშენეს რუსებმა?
აგვიშენეს რუსული სკოლები, და რუსულენოვანი ფაბრიკები.
ყველაზე "მაგარი" მაინც ხრუშოვკები შუა ქალაქში იყო.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ZAZA
27
0
ამერიკა რომ არა (ხაზს ვუსვამ, ამერიკა და არა ზოგადად დასავლეთი), 90-იანების შემდეგ საქართველო აღარც იარსებებდა!
Megi

რომელი სკოლა დაგამტავრებინეს შე გაჭირებულო ?
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
mariam
32
0
რუსეთთან რომ ახლოს ვიყავით საქართველო ყველაზე მდიდარი რესპუბლიკა იყო..მდიდრები ან საშუალო ფენა ჭარბობდა..ღარიბები ერთეულები იყვნენ და თუ ზარმაცი არ იყავი ან ფსიქიურად ჯანმრთელი იყავი სამუშაოს იპოვიდი...ახლა ღარიბების ქვეყანაა,ერთეული მდიდრების გარდა...სოფელი დაცარიელებულია,სამუშაო არ არის...ადამიანის ცხოვრების პირობები გაუარესებულია...ბევრი რომ იყვიროთ რუსი თუ ამერიკელიო ფაქტი სახეზეა...მაშინ უკეთესად ვცხოვრობდით...
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
დისო
17
0
რა გიკვირთ ქართველებმა სტალინმა, ბერიამ,ორჯონიკიძემ რა სიკეთე მოუტანეს საქართველოს და რუსები-პრიმაკოვი, ივანოვი ლავროვი რას მოგვიტანენ ჩვენ სასიკეთოს?
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
gia
15
0
ვერც ამერიკა და ვერც რუსეტი ვერ გიცჰველის ტუ ცჰენ ტვიტონ არ უცჰველე ცჰენს ტავს.ვერ ხედავტ კვეკნის ცჰიგნიტ რა მდგომარეობაა? ვინც კი კვეკნის სატავეცჰი ხვდება კველა ცდილობს ზირი გამოუტხაროს კვეკანას კველა მოსცრებაზეა .ვოინ საიდან იპარავს კვეკნის კონებას ვეგარ გაუგიატ.ტან კველა ერტმანეტის დზირის გამოტხრაზე და ერტმატენიტ ცჰეცჰმაზეა გადასული.რომ ცჰეედზლოტ დახოცავდნენ ერტმანეტს ოგონდ ტვიტონ მეტი ცჰეხვდეს ფული და კონება. ან აქამდის როგორ დგას საკარტველო ფეხზე მე მაგალიტად დზალიან მიკვირს. სანამ ერტ მუცჰტად არ ცჰევიკვრებიტ და კველა ეტრტად არ ვიზრუნებტ კვეკნის განვიტრაებაზე ცჰვენც ცჰვევც სატიტაოდ ვერ განვიტარდებიტ.ხომ გაგიგიატ ტევზი ტავიდან კარსო ასე გვცჰირს ცჰვენც.
11:41 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
kk
39
0
ეჰ შაჰ-აბასის ბებიაც ქართვლი იყო მარა ართულმა ფესევებმა ვერ შეუშალა ხელი საქართვლოს და კერძოდ კახეთი აოხრებაში.
11:40 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
გაგა
32
0
ჩემთვის ყველა მტერია, რა მნიშვნელობა აქვს იარაღით დაგიპყრობს თუ ,,დემოკრატიული'' კანონებით
11:37 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ერთი, მაგათი....
20
0
ЛУЧШЕ, ЧТОБЫ ОНИ ВООБЩЕ НЕ ЗНАЛИ ГДЕ НАХОДИТСЯ ГРУЗИЯ.
11:37 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
halagaji
5
0
cadi tkvenic!!kartuli fesvebi?!amati sulac ar mikvirs hevn ak erymanets vhamt da didi ambavi tu isini gverdhi ar dagvidgen.davit agmahenbeli gvinda didi cocxitt!!!!!
11:37 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
data
38
0
ერტი რამე არ ესმის უმრავლესობას არ არის ვალდებული პუტინი და რუსეტის საგარეო საქმეტა მინისტრი დგედაგამ საქარტველოს ბედნიერებაზე იპიქროს ეს ჩვენ უნდა ვიპიქროტ საქარტველოზე რასაც არ ვაკეტებტ და სხვებისგან რატომ ვიტხოვტ?
11:37 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ნიკარაგუელი
36
0
რა შუაშია ან რუსეთი, ან ამერიკა?! ყველა ჩვენი უბედურების სათავე ჩვენსავე მენტალიტეტშია! და კიდევ: 80-იანების ბოლოს რომ ავყევით ვიღაც პიროვნებებსა და რაღაც ლოზუნგებს და გავწირეთ ქვეყანა დასანგრევად, მაშინ დაიწყო ის, რის შედეგებსაც უკვე 30 წელია ვიმკით.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ბერო
7
0
მერე, რა ხეირი დაგვაყარეს, რომ !!!
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
hm
27
0
ისინი რუსეთის ინტერესების სადარაჯოზე იდგნენ, რა გინდათ მათთან. საქართველოს ინტერესების სადარაჯოზე ვინ იდგა ან ვინ დგას ვინ იცის?
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ქართველი
13
0
დღეისთვის ავადმყოფ-არშემდგარ ერს წარმოვადგენთ ქართველობა, ამიტომ ვართ ასეთ დღეში.წარსულის ცოდნა იმიტომ არის საჭირო, რომ შეცდომები არ გავიმეოროთ, ჩვენთან პირიქით ხდება. რას ვარჩევთ ვინ სად დაბადა, ვინ რა ეროვნების იყო? ეს რას ცვლის, მომხდარი ფაქტიდან სათანადო დასკვნები გავაკეთოთ და სამშობლოსათვის სასიკეთო გადაწყვეტილებები მივიღოთ, ნუ მივცემთ უცხო ქვეყნის ხელისუფალთ და მათ აგენტურას ჩვენი ქვეყნის მართვის უფლებას. გვახსოდეს და აუცილებლად შესასრულებელია დიდი ილიას დანაბარები "ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნოდეს",ეს არის ქართველების ნომერი პირველი ამოცანა.თუ ამას მივაღწევთ, მაშინ შევძლებთ ქვეყნის აღორძინებას, ტერიტორიული მთლიანობის აღდგენას და ბევრ სხვა სიკრთეს.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
***
14
0
ქართველებს ყველაფრის სხვაზე გადაბრალება გვიყვარს,ჩვენ თვითონ ქართველებს ცუდის მეტს არაფერს ვუკეთებთ,სხვას რატომ ვავალდებულებთ რომ ქართველებს გადაგვყვნენ სხვები?ჩვენ არასდროს არაფერი გვეშველება.კომუნისტურმა 70წლიანმა მმართველობამ შექმნა მძლავრი მაფია,რომელიც არ სად წასულა,ისიც არსებობს და ქურდულ–კომუნისტური მენტალიტეტი თითოეულ ჩვენთაგანში.მოქკავშირის დროს ასობით წიგნი დაიწერა მწერლების მიერ კანონიერ ქურდებზე,ვითომ დიდი გმირობების ჩამდენებზე და ვაჟკაცებზე.ამან უფრო დაამახინჯა ქართველი ხალხის სული,ამ წიგნებით აღზრდილები შეცვლიან ცხოვრებას?ფაქტიც სახეზეა:როგორც კომუნისტობის დრისაც იმართებოდა არაოფიციალურად ბევრი რამ კანონიერ ქურდების მიერ და "დოლიები"მიდიოდა მათთან,ასევეა დღესაც მთელი საქართველო,არაოფიციალურად იმართება ქურდულად.ეეჰ,ბედკრულო საქართველო!
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ფმნბ
0
0
აქ რომ ეგდნენ რა გასაკვირია?
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
მარინა
22
0
რა შუაშია ან რუსეთი, ან ამერიკა?! ყველა ჩვენი უბედურების სათავე ჩვენსავე მენტალიტეტშია! და კიდევ: 80-იანების ბოლოს რომ ავყევით ვიღაც პიროვნებებსა და რაღაც ლოზუნგებს და გავწირეთ ქვეყანა დასანგრევად, მაშინ დაიწყო ის, რის შედეგებსაც უკვე 30 წელია ვიმკით.
ნიკარაგუელი 25
აი ეს არის სიმართლე. პრიმაკოვი, ივანოვი და ლავროვი რა შუაში არიან არ მესმის. რავა ყველაფერში სხვისი ხელის შემყურე ვართ?
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
m
1
0
რუსული საინფორმაციოების ვარაუდით პრიმაკოვი ირაკლი ანდრონიკაშვილის შვილი იყო
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ლიზი
7
0
რა შუაშია საქართველოში ცხოვრება. ქართველიც რომ იყოს და ბავშვობა კი არა, ახალგაზრდობაც აქ გაეტარებინათ, მაინც იმ ქვეყნის ინტერესები უნდა დაიცვან, ვის სამსახურსიც დგანან. მით უმეტეს, რომ საგარეო საქმეთა მინისტრი, თანაც რუსეთში, არ არის პოლიტიკის წარმმართველი. ის მთლიანად ემორჩილება პრეზიდენტის გადაწვეტილებებს და მხოლოდ შემსრულებელია. რაც უკეთ შეასრულებს დავალებას, მით მეტხანს იქნება თანამდებობაზე. წარმოიდგინეთ, რომელიმე მათგანი დამოუკიდებელ ნაბიჯებს რომ დგამდეს. ხომ მეორე დღესვე გააქრობდნენ. ერთი ეგენი წყვეტენ საქმეებს და მეორე, ჩვენი მინისტრი მიხეილ ჯანელიძე. ასე რომ, თავს ნუ იტყუებთ.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
xoo
14
0
მერე რა.. რა გაუკეთა რომელიმე მათგანმა საქართველოს რა, არადა არ შეეძლოთო ვერავინ იტყვის, ანუ არცერთ მათგანს არ უყვარ არაფერი ქართული და საერთოდ რატო წერთ...
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
zz
13
0
რუსეთი ოკუპანტაი და ამას აკეთებს თავის ქვეყნის ინტერესებიდან გამომდინარე, იციან საქართველო და უკრაინა ამერიკას რომ დაუთმონ წაგებულები გამოვლენ, ეხლა ამერიკისთვის საქართველო ერთი პატარა სოფელია და კარგი რომ უნდოდეს 9-ჯერ წამოაყენებდა ფეხზე, ორივეს უნდა რომ ვიყოთ მაგათი მშიერი მონები ასე უფრო ადვილიდ გვმართავენ.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
აკა
13
0
ხ ან საიდან გვივლიან ხან საიდან, ყველგან თავის მომხრეებს ეძებენ 25 წლის დამოუკიდებელ სდაქართველოში...
ასეთ პ რ ო პ ა გ ა ნ დ ი ს ტ უ ლ ი სტატიის გამოქვეყნების მიზანია; - ნახეთ, რა კ ა რ გ ე ბ ი არიან გარუსებული საქართველოს მანქურთი შვილები,- ,როგორ ,,უყვართ“ საქართველო, 200 წლიანი მონობის შემდეგაც კი... მაგათნაირები არ სცნობენ საქართველოს 25 წლის დამოუკიდებელ რესპუბლიკას საერთაშორისოდ აღიარებულ საზღვრებში... ლ ა ვ რ ო ვ ი, ყოველ ოფიციალურ შეხვედრაზე გ ვ ა მ ც ი რ ე ბ ს, : ,,რუსეთი უ კ ა ნ არ წაიღებს აფხაზეთისა და სამხრეთ ოსეთის დამოუკიდებლობის ა ღ ი ა რ ე ბ ა ს და ქართველი ხალხი უნდა შ ე ე გ უ ო ს ,,ახალ რ ე ა ლ ო ბ ა ს“...იცოდით? ზოგმა მონა ქართველებო ?!?!
საქართველოში დაიბადებულ, გ ა რ უ ს ე ბ უ ლ რუსეთის დიდი ხნის მოქალაქეებს, საქართველოს მიმართ არავითარი ვ ა ლ დ ე ბ უ ლ ე ბ ა არ აკისრიათ ... ეს ეხებათ რუსეთის მ ო ქ ა ლ ა ქ ე გარუსებულ ეროვნებით ქართველებსაც..
წერილის მიზანია, წაახალისონ ბოლო დროს მომრავლებული გამორუსებული მ რ ა ვ ა ლ ე რ ო ვ ა ნ ი ამომრჩეველი .... . თუ მტრისა და მოყვრის გარჩევას ვერ ვისწავლით , ისევ საუკუნო მონებად დავრჩებით....: აღარ გვექნება ენა, აღარც მამული... სარწმუნოებით ,,პ რ ა ვ ა ს ლ ა ვ ნ ე ბ ი“ გავხდებით.. ეს უნდა !! - ჩრდილოელ ,ევრაზიულ“ იმპერიას.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
რუსუდანი
22
0
შაჰ-აბასსაც ჰქონდა ქართული ფესვები და ბრწყინვალედ სცოდნია ქართული ენა, მერე?
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
მამუკა
13
0
ლავროვი და პრიმაკოვი კი არა, სტალინი იმხელა იმპერიის შემქმნელი და მმართველი იყო. რაც მის დროს ქართველი დაიღუპა, საუკუნეების მანძილზე ერთად აღებული არ დახოცილა. მარტო ქერჩთან 200 ათასამდე ახალგაზრდა დაიხოცა და დაიჭრა რუსეთის დასაცავად! ერთი ნაბიჯი არ გადაუდგამს სწორედ ბოლშევიკური რუსეთის მთავრობის მიერ საქართველოსთვის წართმეული და გასხვისებული მიწების დასაბრუნებლად. მისი "დამსახურებაა" რაც დღეს ტერიტორიული პრობლემებია. სტალინისტების აბსურდული გამამართლებელი "არგუმენტები" არ მიიღება. ისტორიკოსი ვარ და სასაცილოა იმ ადამიანების მოსმენა, ვიღაცის მონაყოლსა და სადღაც გაგონილზე რომ აქვთ აგებული მსოფლმხედველობა. ის ადამიანი იყო იმპერიის ინტერესების გამტარებელი და საქართველო მხოლოდ ერთ ჭანჭიკად ესახებოდა. ისიც არ დაგავიწყდეთ, 1924 წელს, ქართველების აჯანყების დროს, ლენინი გარდაცვლილი იყო და სტალინი მართავდა მთელ საბჭოთა კავშირს. ორჯონიკიძეზე და სხვებზე არარაფერს ვამბობ. ჰო, გიორგი სააკაძის მომხრეებსაც ვურჩევდი ისტორიულ წყაროებს გაცნობოდნენ. საკმარისზე ბევრი ანტიქართული ქმედება აქვს ჩადენილი.
ასე რომ, სომხებს და რუსებს რას თხოვთ, ქართველებს მიხედეთ.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
n
5
0
მე სტალინისტი არ ვარ,მაგრამ მამუკას საყურადღებოდ ვამბობ განა საქართველოს შემადგენლობაში არ იყო ქლუხორის და შუახევის რაიონები 55-57 წლებამდე ვთქვათ ბოლომდე მაშინ.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
zazuna
14
0
რაც მოგივა დავითაო ყველა შენი თავითაო და ამათ ნუ ვაბრალებთ რაღაცეებს
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
dk
13
0
ვინც საქართველოს ჰაერს ჩაისუნთქავს და უბოროტებს ის ადამიანი უნამუსოა, აი ასეთი სტალინი, ბერია, პუტინი,ლავროვი და ბევრი მათნაირი.ფუი საქართველოს მტრებს...
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
მამბო
8
0
ქართველების თეატრალური, მოჩვენებითი ბუნება რომ შეიგრძნეს პირველად ბავშვობაში იმიტომ თქვეს უარი საქართველოზე, მეც მასე ვარ პირდაპირი ვარ მარა სად წავიდე
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
m
14
0
ჰო ჰო ქართველებმა ერთმანეთი ხოცონ, ძირი უთხარონ, ლაფი გადაასხან და მერე სხვას მოთხოვონ რატომ არ გიყვარვართ და რატომ არ აკეთებთ ჩვენ გასაკეთებელ საქმესო. 9 აპრილს ლიდერებმა მიატოვეს ბავშვები და სასიკვდილოდ გაწირეს. რუსები რაც არიან ვიცით, მაგრამ ქართველმა ქართველს რა უქნა 90-93 წლებში 9 აპრილი იმასთან მონაგონია.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
თათა
4
0
ელცინის დროს იყო კიდევ პრემიერმინისტრი სერგეი კირიენკო, რომელიც სოხუმში იყო დაბადებული და გაზრდილი.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
100%
8
0
პრიმაკოვის ბებია და ბაბუა დედის მშობლები ლენინგრადის ქუჩაზე ცხოვრობდნენ, ხოლო შემდგომ ევგენი იზრდებოდა ექიმ დავიდ კირშენბლატის ოჯახში (არის მოსაზრება რომ დავიდი მისი ნამდვილი მამა იყო, ვინაიდან მამის გვარი "ნემჩენკო" პრიმაკოვს არასოდეს უტარებია, პლეხანოველი ფოტოგრაფი დავიდის შთამომავალი-იურა კირშენბლატი შეროზიას ქუჩაზე დაახლოებით 2000 წლამდე ცხოვრობდა, მერე მგონი ბინა გაყიდა და ისრაელში წავიდა).დედის ანა პრიმაკოვას დედა ებრაელი იყო, ხოლო ანას ოჯახში "ხანნას" ეძახდნენ, ებრაული კანონით პრიმაკოვი ებრაელია. კიდევ ერთი საინტერესო დეტალი ევგენი პრიმაკოვის შვილიშვილს , სანდრო ჰქვია.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
12
4
0
მამუკას მხოლოდ გიორგი სააკაძის ეპიზოდში არ ვეთანხმები
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
luxo
3
0
Cem Tavs veubnebi; _qarTvelo dafiqrdi!
ifiqre, ifiqre xom ar xar sacemi?
cxovreba Wrelia da upirvelesad,
Sens TavSi eZebe mteri da gamcemi,

da Tu ver ipovo, dafiqrdi dafiqrdi,
da Seni nafiqri xelaxla gaceri.
. . . cecxli rom davanToT, gvWirdeba Radari,
_Svili, rom gavzardoT aRmzrdeli sad ari?!
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
saqarTvelo
2
0
ქარათველის ყველაზე დიდი მტერი თვითონ ქართველია !
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
AKA
4
0
მარინა-ს, M-ს
,,პრიმაკოვი, ივანოვი და ლავროვი რა შუაში არიან არ მესმის. რავა ყველაფერში სხვისი ხელის შემყურე ვართ? „“- იმ შ უ ა შ ი არიან, რომ სამივე სხვადასხვა დროს იყვნენ ო კ უ პ ა ნ ტ ი ქვეყნის (1921 წლიდან) საგარეო საქმეთა მ ი ნ ი ს ტ რ ე ბ ი ....
ქალბატონო მ ა რ ი ნ ა ა, რუსეთი მაგარ ,,შუაშია“ თქვენ შორიდან-მაყურებელი ამბობთ: ,, რა შუაშია ან რუსეთი, ან ამერიკა?! ყველა ჩვენი უბედურების სათავე ჩვენსავე მენტალიტეტშია! და კიდევ: 80-იანების ბოლოს რომ ავყევით ვიღაც პიროვნებებსა და რაღაც ლოზუნგებს და გავწირეთ ქვეყანა დასანგრევად, მაშინ დაიწყო ის, რის შედეგებსაც უკვე 30 წელია ვიმკით“.
თქვენ ვერ გაუგებთ ,, ვ ი ღ ა ც პიროვნებებ“-ს და ,,რაღაც ლოზუნგებს“ ... საერთოდ ვინა ხართ, რა თ ე ს ლ ლ ი ს ა ხართ, რატო აყენებთ შ ე უ რ ა ც ყ ო ფ ა ს ეროვნულ გმირებს: პირველ პრეზიდენტს ბატონ ზ ვ ი ა დ გამსახურდიას, მ ე რ ა ბ კოსტავას ზ უ რ ბ ჭავჭავაზეს... ასევე მშვიდობიანი მიტინგის ათასობით პ ა ტ რ ი ო ტ ახალგაზრდა ქ ა რ თ ვ ე ლ მონაწილეს... განსაკუთრებით, სასანგრო ნიჩბებით ჩაკაფულ ქ ა ლ ბ ა ტ ო ნ ე ბ ს...
M , საიდან ქართველებისადმი ასეთი ცინიზმი და ოკუპანტ საგარეო საქმეთა მინისტრებისადმი ასეთი მოკრძალება :
,,,ჰო ჰო ქართველებმა ერთმანეთი ხოცონ, ძირი უთხარონ, ლაფი გადაასხან და მერე სხვას მოთხოვონ რატომ არ გიყვარვართ და რატომ არ აკეთებთ ჩვენ გასაკეთებელ საქმესო.“.....
90 -93 წლებში სისხლის ღვრა რუსეთისა და საქართველოში მცხოვრებმა რუსეთის (სსრკ) მოქალაქეებმა მოახდინეს...
... -სახელმწიფო გადატრიალება მოახდინა რუსეთის უშიშროებამ და რუსეთის (სსრკ) ერთგულმა მოქალაქეებმა კგბ-სგენერლის შევარდნაძის მეთაურობით......
ზ ვ ი ა დ გამსახურდია წერდა:
“ჩვენ დღეს კრემლის უზარმაზარი საინფორმაციო მანქანა გვიპირისპირდება, უფრო სწორედ დეზინფორმაციის მანქანა: საკდესის სახით, ს ა გ ა რ ე ო საქმეთა სამინისტროს სახით, ს უ კ ის სახით.. ....... ჩ ვ ე ნ ი ვ ე გადაგვარებული ქ ა რ თ ვ ე ლ ე ბ ი ...“
თავისი ყველა აგენტით... რუსული სუს -ი 25 წელია ებრძვის საქართველოსა დდამოუკიდებლობას...
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ედუარდი
8
0
შევარდნაძეც იყო იმპერიის საგარეო საქამეთა მინისტრი და გამოგრჩათ. ოთხი გამოდის მაინც...
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ლამარა ბებო
6
0
ვიღაც ნიკარაგუელო და ვიღაც მარინა! ვაი თქვენს პატრონს უბედურს! ზვიად გამსახურდიას და მერაბ კოსტავას, საქართველოს ეროვნულ გმირებს, ვიღაც პიროვნებებად რომ მოიხსენიებთ. თქვენი მონური სული და დახშული გონება ვერ ჩასწვდება იმ "რაღაც ლოზუნგების" აზრს და მნიშვნელობას.მ ე ც ო დ ე ბ ი თ.
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
mamukas
1
0
ისტორიკოსი ხარ და მეტი ვერაფერი გაიგე?.ქერჩთან 2OO კი არა 7O ათასი ქართველი დაიღუპა.(ესცოტა კი არაა მაგრამ 2OO არაა).ეს მექანიკურად შეგეშალა შეიძლება მარა მსოფლმხედველობა რამ დაგიხშო, ვარდის თვალით რომ უყურებ ისტორიას(შენთვის მხოლოდ).
11:31 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
manana
2
0
ამერიკასაც და ევროპასაც მონებად უნდივართ მაგრამ რუსეთთან ცოტა დაფიქრებულად რომ ემოქმედა ჩვენს დებილ მთავრობებს,,,,,,, სხვანაირად ვიცხოვრებდით,,,,,,, მარა ყველა ფულზე ფიქრობს ვისაა აქვს ჩვენი ჯავრი ევროპას მონა მუშა ხელი უნდაააა
11:30 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ზურა
8
0
რა ვდაობთ ხალხო? ამ კამათს ჯობია შევთანმხდეთ იმაზე რომ, ,,ვისაც ჩავაცვით იმანვე გაგვხადა,,
11:30 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ალექს
2
0
ამ კომენტარებში ერთი კარგი რამაა,ერი ფიქრობს,ერი ეძებს უკეთეს გზას,ვიდრე გავიარეთ და ახლა ვადგავართ,ეს კარგია !
ახლა მე სასწაულს ვერ მოვახდენ და კითხვას კი დავსვამ ,სხვა გზა ვიდრე აქამდე გვივლია და ახლა ვადგავართ ,არ არსებობს ვითომ ?!
არ მოგერიდოთ ,თქვით !
11:30 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
lia
1
0
ვინ სად გაიარა ის არაა მტავარი,მტავარია ვის და რას ემსახურები....
11:30 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
ნუკრი
0
0
არამი იყოს სამივესათვის საქართველოს მადლი!!!
11:27 / 27-12-2017
გამოხმაურება //
გააკეთეთ კომენტარი
ყველა კომენტარი
რუბრიკის სხვა სიახლეები
12:46 / 21-01-2019
როგორ იბრძვის "ისლამური სახელმწიფო" რუსეთში - "ეს ახალი ტაქტიკაა, თან არანაკლებ საშიში..."
18:02 / 20-01-2019
ავარიიდან 2 დღის შემდეგ 97 წლის პრინცი ფილიპი კვლავ საჭესთან ზის
09:42 / 19-01-2019
პუტინის რეიტინგი ისტორიულ მინიმუმზე დაბალია - "ნორმალურ ქვეყანაში, ასეთი მაჩვენებლების შემდეგ, ხელისუფლება გადადგება"
იხილეთ მეტი
  • რეიტინგი
  • Zooclub
  • Answers
  • Astrologi
  • კარიბჭე
  • კროსვორდები
ყველა უფლება დაცულია
ყველა უფლება დაცულია