ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში

ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში

თბილისში, საზოგადოებრივი ტრანსპორტის პრობლემას მოქალაქეები გამუდმებით უჩივიან. პრობლემა ძირითადად ყვითელ ავტობუსებსა და მიკროავტობუსებს ეხება.

მოქალაქეების უმეტესობა ტრანსპორტის გრაფიკით არის უკმაყოფილო, თუმცა ერთ-ერთი ყველაზე მტკივნეული საკითხი მგზავრებით გადაჭედილი ტრანსპორტია, სადაც უმეტესად დაშვებულ ნორმაზე ორჯერ მეტი მგზავრი დგას ფეხზე.

დაახლოებით 2 წლის წინ, ფეხზე მდგომ მგზავრთა რაოდენობა 5 ადამიანით განისაზღვრა, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მძღოლს ჯარიმა ემუქრებოდა.

როგორც Allnews.ge-ს კომპანია "თბილისის მიკროავტობუსში" განუცხადეს, მძღოლები გაფრთხილებულები არიან, რომ 5 მგზავრზე მეტი ფეხზე არ დააყენონ, თუმცა მათივე თქმით, ამ დროს სხვა პრობლემა იჩენს ხოლმე თავს.

ნათია მიქიაშვილი, "თბილისის მიკროავტობუსის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი: "როდესაც ჩვენ კატეგორიულად დავიწყეთ მძღოლების გაფრთხილება, რომ ფეხზე არ უნდა ყოფილიყო საჭიროზე მეტი მგზავრი და მძღოლებმა დაიწყეს ამის შესრულება, წამოიჭრა ახალი პრობლემა. წაიკითხეთ გაგრძელება

"ბავშვის დედა კართან მუხლებზე მდგომი დამხვდა, სიტყვებს თავს ვერ უყრიდა" - სცენიდან ომში და ომიდან სამაშველო სამსახურში წასული ბიჭის ამბავი

"ბავშვის ოპერაცია 300 000 ევრო ჯდება და სანამ თანხას არ გადავურიცხავთ, არაფერს უკეთებენ" - პატარა ანიტას დახმარება სჭირდება

"ვაჟა გაფრინდაშვილი მონაწილეობდა 2008 წლის აგვისტოს მოვლენებში, როგორც ექიმი" - ე.წ.სამხრეთ ოსეთის დე ფაქტო КГБ